Download ECE 2 heeft alleen Russia, maar goed wat motten wij als westerlingen met ECE 2 ?Maar waarom dan het verhaal dat ze Rusland eraf halen? Volgens mij zit die er niet eens in
En voor de duidelijkheid, 2018/2019=1030, 2019/2020=1115@ralma Maar wat heeft je dealer dan gedaan? In ieder geval bij de huidige versies (2019/2020) werkt het samenvoegen van kaarten niet, zo begrijp ik. Heb jij dan nu 2018/2019 met een “twist”, of zijn ze erin geslaagd om 2019/2020 kaarten samen te voegen tot iets werkbaars. Dus: welke kaartupdate heb jij (2018/2019 of 2019/2020)? En als je 2019/2020 hebt kun je dan via Duitsland naar Spanje en Italië navigeren?
Denk dat er meerdere mensen erg benieuwd naar zijn! Want als het idd is gelukt om de 1115 versie compleet te installeren biedt dat hoopIk heb nog niet gekeken, ben alleen naar huis gereden maar ga eens kijken of het inderdaad mogelijk is om via Dld naar Spanje te navigeren en welke versie ik nu precies heb.
Das jammer! Hou je ons op de hoogte van het verloop?Ben net wezen kijken en denk dat ik even een belletje naar de garage moet plegen, heb dus nu de oude 2018/2019 kaart versie 1030 die ik al had.
Misschien een gekke vraag, werkt de oude kaart nog wel als je deze weer installeert op je sd kaart?SDcard is gelijk aan de vorige update. Met de H169 kaart werkt deze ook.
Snel of niet-snel formatteren heb ik geprobeerd. Hij blijft voor mij de nieuwe melding geven dat de SD-kaart niet leesbaar is. Vorige keren dat hij niet werkte was het de update software die een melding gaf van "geen update gevonden".
De Werkwijze: Poging 2 was via Windows10, Snel formatteren op ExFat. werkte prima. Tot nu....
Dat was te verwachten. Dat wat jij van hen verwacht dat kunnen ze niet leveren en zullen ze ook nooit gaan leveren tenzij Skoda/VW de kaarten weer op de oude manier gaan vrijgeven... En dan kun je het zelf wel weer...Ben net wezen kijken en denk dat ik even een belletje naar de garage moet plegen, heb dus nu de oude 2018/2019 kaart versie 1030 die ik al had.
Ik heb de TT Go app op de telefoon, maar die heeft om een of andere vage reden vaker updates dan de losse aparaten.Kreeg dit weekend een mailtje dat de 3-maandelijkse verse kaart van TomTom weer klaarstond.
Gepiept in 3 kwartier zonder gedoe, inclusief update van de TT-verbindingsapp. En gewoon heel West-Europa, van Zweden/Noorwegen t/m Spanje en alles daar tussenin.
Nee, €0 per jaar voor wie een betrekkelijk recent apparaat heeft met Lifetime maps.En dat voor €20 per jaar.