Stel dat dit zo is !! ( Windows start ook maar één keer opnieuw op na een update )heeft de auto daar diverse malen rebooten voor nodig om die "onbelangrijke" OTA-updates te verwerken.
Tja, Linux hoeft niet eens te rebooten om updates in gebruik te stellen.Stel dat dit zo is !! ( Windows start ook maar één keer opnieuw op na een update )
Volgens Antera media-unit kaduuk, met nieuwe software zou dat eeuwige rebooten passe moeten zijn. Zal wel een gevecht gaan worden bij mijn Skoda-dealer om die onder garantie vernieuwd te krijgen.Toch weer reboots, enkele malen OTA-updates binnen gehaald, na de update naar de 1941-software. Waarschijnlijk heeft de auto daar diverse malen rebooten voor nodig om die "onbelangrijke" OTA-updates te verwerken.
Hoe dan ook, het is hoogst irritant al dat rebooten, temeer omdat het heel onduidelijk is wat die OTA-updates nou precies allemaal betekenen/omhelsen.
Sinds 2 augustus software update van versie 1803 naar 1941 Octavia RS iv 2021 laten uitvoeren bij Antera. Prima gedaan in een 1/2 uurtje klaar. Geen foutmeldingen meer en pico fijn geregeld. Aanrader, nog steeds.....Eindelijk ook voor de Skoda Octavia 4 rijder de update van het mediasysteem naar 1941.....
Even @bendex een pm sturen, je hebt en mini usb stick nodig van 64 gb, software zonder map op de stick uitpakken. Carplay op je gsm uitzetten en In het slot bij de telefoonlader steken en dan een aantal sec de home knop ingedrukt houden (dacht ik en anders het vierkantje met de stipjes) usb selecteren en installeren, het scherm start geregeld weer op en op een gegeven moment moet je bevestigen herstarten en klaar. Ik woon in de regio Rotterdam zou evt wel even langs kunnen komen als je in de buurt woont.Het is echt heel vervelend deze bug. Zou iemand mij de software versie 1941 kunnen sturen?