Nieuwe software Octavia 4 (reboot fix) Versie 1969

jongetje

Forumguru
Dat is fijn, ben benieuwd of (en wanneer) ik de update dan ook OTA krijg. Mijn auto gaat in principe niet naar de dealer voor onderhoud omdat het voor leaseplan goedkoper is om het bij een profile oid te doen.

jesse_s93

Forumguru
@jongetje, ik heb even gekeken in de auto. Je kunt het verifiëren door naar 'menu' te gaan, dan 'gebruikers', vervolgens 'setup' en dan staat er een menuoptie in de lijst 'privésfeer en diensten'. In die lange lijst staat ook de optie
'online-systeemupdate'. Als deze op geactiveerd staat, zou je systeemupdates OTA moeten kunnen ontvangen.

Antera

Donateur
Net een Whatsapp van een Skoda mattie uit BE en hij heeft voor zijn O4RSiV ook de 1941 OTA aangeboden gekregen
En dat terwijl hij bij de dealer te horen had gekregen dat hij die niet kon krijgen :-)

Wat is dan het beleid van Skoda? Ik begrijp dat het ook zelf kan, maar vind ik toch wel even spannend met alle perikelen die ij gehad heb.
Als je oudere software hebt 17xx kan het zijn dat die idd niet komt. Die stap is te groot. Moet eerste naar minimaal 18xx en dan door naar 1941

1806 kan ook zijn dat die niet komt over air omdat deze normaal gezien eerste naar 1896 zou gaan ( deze is al een jaar geleden uit gerold en deze heb jij ook nog niet) en dan maar 1941.

Nogmaals het kan zijn dat die wel komt maar dat word afwachten. Anders gewoon zelf updaten weet je zeker dat je hem hebt :-)

Rallye

Forumguru
Ik zal als de Golf in december toch bij de dealer staat zeker (weer) vragen of 1941 erop kan. Misschien komt hij tussendoor dus al OTA….

EyeVisions

Nieuw lid
Paar dingen op het duitse forum er schijnt al een versie 1948 te zijn ook lees ik dat de OTA update van 1900 naar 1941 alleen bij hardware 61 word gedaan via OTA. Zijn er al mensen met andere hardware versie die OTA hebben gekregen.?

@Alola zal eens kijken of dat kan vanaf versie 1889 voormoedelijk wel te vinden of dat lukt met een usb stick.

Nog update al 2 weken geen reboots :)

turnhout87

Nieuw lid
Ik kreeg gisteren de melding van een update maar nu valt mijn hele systeem om de minuut uit en blijft reboothen. Iemand idee wat ik nu kan doen? Alle storingen springen ook op.

• Verdrietig
Waarderingen: MY00

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Twee, oplopende, mogelijkheden: een harde reset (paperclip) van je entertainmentsysteem en als dat niet helpt, de accu (minpool) voor een minuut of 10 los.

turnhout87

Nieuw lid
Ik zie de update wel staan, maar deze download niet en tussendoor valt het systeem meerdere keren uit. Harde reset helpt niks, man wat is dit vervelend.

EdK

Forumguru
Ja @turnhout87 neem eens contact op per PB met @Rainesh ! Misschien dat die je hierin verder kan helpen.
En ja DenHaag is een eind, maar misschien dat @Antera in samenspraak met rainesh je dan verder kan helpen hiermee, en dan is het een rit Breda.
Je dealer zou ik niet teveel van verwachten....

Bovenaan Onderaan