Antera
Donateur
Heb je een PB gestuurdIk zie de update wel staan, maar deze download niet en tussendoor valt het systeem meerdere keren uit. Harde reset helpt niks, man wat is dit vervelend.
Heb je een PB gestuurdIk zie de update wel staan, maar deze download niet en tussendoor valt het systeem meerdere keren uit. Harde reset helpt niks, man wat is dit vervelend.
Ik heb in dat menu alleen "hoofdgebruiker worder" en "hoofd gebruiker verwijderen" IN het menu gebruikers geeft hij aan dat ik hoofdgebruiker ben en in het setup menu zegt hij dat een andere gebruiker (die niet meer bestaat) hoofd gebruiker is). Maar er gebeurd niets als ik op "hoofd gebruiker worden" klik.@jongetje, ik heb even gekeken in de auto. Je kunt het verifiëren door naar 'menu' te gaan, dan 'gebruikers', vervolgens 'setup' en dan staat er een menuoptie in de lijst 'privésfeer en diensten'. In die lange lijst staat ook de optie
'online-systeemupdate'. Als deze op geactiveerd staat, zou je systeemupdates OTA moeten kunnen ontvangen.
Heb jij niet last van het issue dat je navi de radio logo’s probeert te updaten maar hierdoor je infotainment crashed? Deed zich van de zomer voor bij veel vakantiegangers. Heb je al geprobeerd die functie uit te schakelen?Ik kreeg gisteren de melding van een update maar nu valt mijn hele systeem om de minuut uit en blijft reboothen. Iemand idee wat ik nu kan doen? Alle storingen springen ook op.
Met een software update van het mediasysteem OTA of handmatig blijft de rest bestaan incl je camera. Dat hij andere taal of niet alles laat zien komt vaker voor bij ingevoerde auto’s of als het systeem geen verbinding kan maken met je profiel Dat hij dan naar en basis instelling gaatIemand ook bekend met het fenomeen dat wanneer het infotainment systeem start dat je dan weer door een wizard heen moet lopen? Bijv. radiozenders opnieuw laten zoeken en opslaan, tijd en datum, thuisadres instellen etc? Ik heb dit nu een paar keer gehad en de laatste keer stond ook alles in het Engels, pas na een dag kon ik Nederlands weer als standaard instellen. Hoop dat dit met een update ook verleden tijd zal zijn.
Volgende vraag is, wanneer 1941 via OTA binnenkomt (ik heb H61) en geïnstalleerd wordt heeft dit gevolgen voor de achteruitrijcamera die achteraf is geplaatst? Volgens mij moet die bij iedere versie update namelijk opnieuw in geleerd worden dacht ik.
Ik ben net even ingelogd in het connect portal en die geeft aan dat mijn auto in "werkplaats mode" staat. Misschien dat dat issues geeft met de gebruikers activeren?@jongetje dat klinkt best vreemd. Ik zou het zelf niet echt prettig vinden als er een andere hoofdgebruiker in mijn systeem staat. .....
Bedankt voor de link, ging goed met de update! Kwam van 1806 af, waar ik niet al te veel problemen mee had, hopelijk zijn nu ook de laatste onvolkomenheden opgelost.Zo juist geupdate naar 1941 software. .....