Dan zul je de auto aan de laptop moeten hangen. Helaas zelf geen O3 .Weten jullie of bv de DAB+ signaalsterkte ook tevoorschijn is te toveren?!?
Hillhold moeten de juiste module en pompen in zitten zover ik weet en getest heb gehad.
Helemaal super!Bij @CoesDoes de volgende instellingen gedaan en gelukt middels VCDS:
...
En het zijn gezellige rijders die Skoda bezitters. Je vraagt je bijna af of dat bij de andere merken ook zo is
XDS zit standaard op m'n vRS die ik ooit eens moet geleverd zien te krijgen.XDS zover mij bekend niet bij alle auto's mogelijk en volgens mij voornamelijk op de 4wd versies zo ie zo zeker.
Juiste elektronica zou kunnen, maar als pomp wordt gewoon dezelfde pomp gebruikt die ook voor het ESP-systeem wordt gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen.
Eigenlijk is hill-hold (net als TSA, XDS, TCS, TPM en een heleboel andere systemen) gewoon een softwarematige feature van het ABS/ESP systeem.
Volgens mij zijn voor al die opties die je opsomt wel dingen nodig. DAB heb je een ontvanger voor nodig, drive setup een knopje om dat te starten, line assist en verkeersbord herkenning een camera bij je spiegel en wellicht bepaalde sensoren. Zal dus niet 1,2,3 via vagcom beschikbaar te maken zijn lijkt meNu wil ik een nieuwe O3 bestellen.
Ik heb mijn ogen laten vallen op de O3 combi greenline busininessline.
Mijn huidige O2 is ook al "gevagmod" en ben daar nog steeds erg blij mee.
Nu zit ik met het optie pakket te worstelen.
Welke opties moet ik nu wel nemen en welke niet, want die kunnen later aangepast worden dmv vag com.
DAB/drive setup/lane assist/verkeersbord herkenning, etc
Zoals in mijn huidige (cornering lights was volgens mij destijds een optie van 150 euro).
Hoe bedoel je. Electrisch kofferklep combi is een optie, echter je kon hem alleen maar openen en niet sluiten.Die elektrische klep, is dat een optie die ik dan niet kan selecteren?
of is deze standaard?
Ik heb een ambtion businesslineHoe bedoel je. Electrisch kofferklep combi is een optie, echter je kon hem alleen maar openen en niet sluiten.