Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
Heb hier een totaal lijstje incl aanvulling op bovenstaande lijstje

@ertromp linkerspiegel kantelen bedoel je neem ik aan rechts mee :-)
 

Bijlagen

  • Versie 1.2A.pdf
    452,2 KB · Weergaven: 153

Canon-Eye

Forumguru
Mogelijkheden met VCDS dus met de kabel van Ross Tech
Is er ook ergens zo'n overzicht te vinden met betrekking tot de Fabia Greenline (2011) ?
Dan kan ik dit eens doorspitten en kijken of er iets van mijn gading bij is...
 

Antera

Donateur
heb daarvoor een niet zo mooi en uitgebreid lijstje helaas.

Carjacking
Selectieve deuropening
gordelwaarschuwing uit
verbruiksmeter omzetten naar KM/liter
tear drop wiping

Kan goed wat vergeten nu

tja en wat de module nog meer ondersteunt. Niet zon mooi lanng lijstje. Dit is tot op dit moment alleen voor de MQB uitgevoerde auto's
 

tha a

Senior Member
is het bij de O3 ook mogelijk om de LED drl te laten dimmen indien richtingaanwijzer aan staat? (zoals bij Audi/VW)?
 

RoelF

Forumguru
Dat vind ik juist zooo lelijk. Het lijkt wel een slechte oplossing na een ontwerpfout. 'Laten we lekkere felle leds plaatsen, ja cool! Ow, maar nu zie je de richting aanwijzer niet meer...'
 

Antera

Donateur
is het bij de O3 ook mogelijk om de LED drl te laten dimmen indien richtingaanwijzer aan staat? (zoals bij Audi/VW)?

Is dat nu niet dan zal het niet nodig zijn. Bij audi is dit omdat de DRl door het knipperlicht gaan en daardoor deze dusdanig verblinden dat je het knipperlicht niet kan zien.

daarom moet het dus gedimd worden. Er zijn 800+ instellingen mogelijk bij de O3 en een daarvan zal vast wel dit kunnen vermoed ik omdat dit bij de A3 meen ik wel zo is en deze voorzien zijn van dezelfde module's
 

RoelF

Forumguru
@Antera, in je document staat '17. Spiegel kantelen bij achterruit inschakelen'
oke, hij's flauw... maarre, leg eens uit. Hoe werkt dit? :D
 

Antera

Donateur
@RoelF Als je dan dan je auto in zijn achteruit zet kantelt je rechter spiegel zodat je de hoek van de auto ziet.

@tha a @svdm @Wesly @Jarsiv @Badnews @RoelF @CoesDoes @TedVlemmings @stuiv @Jelmer85 @MarcoD.

OPROEP AAN ALLE O3 RIJDERS
: Wil diegene die de bochtverlichting wilt nu opstaan!!! Ik heb diverse testjes gedaan omtrend bocht verlichting en andere mogelijkheden via de mistlampen en helaas nog niet op een O3 kunnen testen. Daarnaast nog diverse andere opties gevonden en wil deze eventueel ook even testen op een O3 . Diegene die zich geroepen voelt is welkom.

Eventueel meerdere auto's welkom

Eventueel wil ik er een paar uur voor uit trekken omdat er nog wat testjes gedaan moeten worden om diverse mogelijkheden te kunnen aanpassen en te zien of het werkt.

Mogelijk is er namelijk nog veel meer en begin het systeem meer en meer te snappen

Neem daarvoor even contact met me op.
 

RoelF

Forumguru
@Antera, ik gaf al aan dat m'n opmerking flauw was. Je schreef achterruit. Dubbel R. ;)
Ik stuur je wel ff een pm over de bochtverlichting.
 

Skodafan1

Nieuw lid
@ Antera. bij deze de eerste aanmelding binnen ;). Ik hou me graag aanbevolen!!

Ik zal me gelijk even voorstellen. Ik ben Skodafan. In het verleden een Superb gereden, toen na overstap werkgever 2 jaar met auto's gereden waar ik het niet meer over wil hebben en net vorige week vrijdag mijn Octavia opgehaald. Bij huidige werkgever betaal ik eigen bijdrage bovenop de bijtelling dus werd een Superb me te duur.
Ik ben erg tevreden over de Octavia, zeker over de DSG bak. Heerlijk rustig en vlot genoeg.

Zou graag wat updates willen via Vagcom dus hou me zeker aanbevolen. Op mijn wensenlijstje staan naast bochtenverlichting:
-Rechter buitenspiegel kantelen bij inleggen achteruitversnelling
-Weergave van het aantal ledjes voor de ventilatorsnelheid (interieur) in de stand "AUTO"
-Bijtankhoeveelheid in liters
-Needle Sweep
-Comfort knipperlicht aanpassen (aantal keer knipperen bij kort bedienen)
-LED Kenteken verlichting coderen indien je originele ledlampen plaatst
-Achterlichten aan samen met dagrijverlichting

Ik hoor wel wanneer het uitkomt Antera?
 

svdm

Senior Member
Zoals gezegd @Antera.., ik woon bij je om de hoek (in Bavel) en kom je graag een bezoekje brengen. Lijkt me handig dat ik de auto dan ook meeneem. ;)

Heb van verschillende forumleden nu wensenlijstjes voorbij zien komen, maar wat is nu echt de Top5 / Top10 van meest gewenste aanpassingen?
 

Antera

Donateur
@ Antera. bij deze de eerste aanmelding binnen ;). Ik hou me graag aanbevolen!!

Ik zal me gelijk even voorstellen. Ik ben Skodafan. In het verleden een Superb gereden, toen na overstap werkgever 2 jaar met auto's gereden waar ik het niet meer over wil hebben en net vorige week vrijdag mijn Octavia opgehaald. Bij huidige werkgever betaal ik eigen bijdrage bovenop de bijtelling dus werd een Superb me te duur.
Ik ben erg tevreden over de Octavia, zeker over de DSG bak. Heerlijk rustig en vlot genoeg.

Zou graag wat updates willen via Vagcom dus hou me zeker aanbevolen. Op mijn wensenlijstje staan naast bochtenverlichting:
-Rechter buitenspiegel kantelen bij inleggen achteruitversnelling
-Weergave van het aantal ledjes voor de ventilatorsnelheid (interieur) in de stand "AUTO"
-Bijtankhoeveelheid in liters
-Needle Sweep
-Comfort knipperlicht aanpassen (aantal keer knipperen bij kort bedienen)
-LED Kenteken verlichting coderen indien je originele ledlampen plaatst
-Achterlichten aan samen met dagrijverlichting

Ik hoor wel wanneer het uitkomt Antera?


Wil je en afspraak maken whatsapp of belle me dan even op +31(0)615228709 gaan we het allemaal regelen. Vrijdagavond heb ik tijd. Zaterdag meen ik ook nog wel of anders wat jij wenst
 

Antera

Donateur
Zoals gezegd @Antera.., ik woon bij je om de hoek (in Bavel) en kom je graag een bezoekje brengen. Lijkt me handig dat ik de auto dan ook meeneem. ;)

Heb van verschillende forumleden nu wensenlijstjes voorbij zien komen, maar wat is nu echt de Top5 / Top10 van meest gewenste aanpassingen?


top 5

1. needle sweep
2. achterlichten aan met drl
3. Video in motion
4. bijtankhoeveelheid
5. DRL instelbaar maken in menu
............

ook voor jouw geld neem even contact op dan gaan we het regelen
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm

ertromp

Forumguru
Aanvulling op @ Antera voor de nummers 6-10: :D

6. Stopwatchfunctie zichtbaar in MFD (alleen als je een kleuren MFD hebt)
7. Gordel waarschuwing uit
8. DRL uit bij aangetrokken handrem
9. Aanpassen intervaltijd en sproeitijd koplampen (minder ruitensproeier vloeistof gebruik)
10. Meer specifiekere zoals afstand tot trottoir aanpassen indien je automatische inparkeer mogelijkheid hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm
Bovenaan Onderaan