@Antera: ondanks dat je te laat was op je afspraak bij de dealer? Maar goed nieuws dat dealers beter luisteren naar opties van klanten die standaard niet aan staan. Het zijn deze kleine dingen die je auto 'leuker' maken.
Na gisteren bij Antera te zijn geweest heb ik nogmaals het hele menu doorlopen en heb wat dingen getest. Helaas heb ik een van de opties (Linker buitenspiegel kantelen bij inleggen achteruitversnelling) nog niet kunnen gebruiken, omdat ik geen idee heb hoe ik deze moet activeren. Hij is gisteren aangezet, maar snap niet hoe te activeren.
Suggesties? (ik heb geen stoel geheugen ofzo, maar volgens mij zou het ook zonder moeten werken)
Verder steeds meer tevree over de O3, het blijft een heerlijke auto om mee op weg te zijn.
Ik denk dat u de rechterspiegel bedoelt, deze kantelt alleen als het afstelknopje van de spiegels in de 'r' stand staat
Ben benieuwd in de breedste zin welke aanpassingen er allemaal zijn die een sterke meerwaarde vertegenwoordigen (o.a. vb. de DSG)
Los van de subjectiviteit heb je natuurlijk wel functionaliteiten welke gelijk een hele (meerprijs)optie vertegenwoordigen in tegenstelling tot sommige opleuk features. Licht assistent & verkeersborden herkenning (evt. drive mode selectie, indien mogelijk) bieden een significanter verschil t.o.v. een needle sweep - als voorbeeld - los van het subjectieve waardeoordeel..@Rickvw: volgens mij begrijpen we elkaar niet. Maarja het is Zondagochtend hé
En dit verschild natuurlijk per persoon, het is maar net hoeveel waarde je aan een optie hecht
helaas heb ik optie 4, de spiegel neerklappen, nog niet in werking gezien bij mij.
vanmorgen weer wat dingen geprobeerd, lijkt niet te lukken of ik snap de functie niet.
De andere opties die voor mij vrijgezet zijn, werken wel allemaal. nu deze laatste nog, wat de optie was die ik het liefste wilde en de rede voor aanpassen was.
Ondertussen zelf een beetje rondgekeken naar een ross-tech kabel, maar nog even geen 250 dollar voor over. Is me toch nog net teveel voor die paar dingen die ik ermee zou doen. Dus laat ik dat liever aan de experts hier op het forum over.
Hoe is zo'n kabel te verkrijgen en belangrijker nog, wat heb jij hier aanvullend voor nodig (software/kennis & kunde)..?Inmiddels heb ik ook nog de volgende opties geactiveerd:
-bijtank hoeveelheid in liters weergeven in het maxidot scherm tijdens rijgegevens
-comfort modus knipperlicht aanpassen van 3 -> 5
Mooi zo'n kabel
Beter niet (met de auto) naar Engeland, dan...maar ik kan rechts en links niet uit elkaar houden
Kabel is te verkrijgen bij Ross-Tech of 1 van z'n distributeurs hier in NL.
Nodig is wel verstand van zaken zeker bij de O3.
Je hebt nl bij bepaalde instellingen kennis nodig om ook gekoppelde zaken in andere modules te kunnen aanpassen.
Zeker zulle enkele aanpassingen gaan lukken met een website zoals Stemei.de maar een hoop zul je toch met kennis van zaken moeten instellen. Neem bijvoorbeeld aanpassingen aan de modules voor ABS (veiligheid!) of de Xenon
Het is absoluut geen en of ander Mario Party spelletje die je thuis op de DS speelt