Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
Ja ik ben er blij mee, bedankt Antera! Net nog even gecheckt in een winkelruit en ook bij knipperlicht aan gaat de mistlamp aan, super.

dank je voor de extra info met het knipperlicht hadden we niet bekeken inderdaad maar goed om te weten dat het daar dan ook mee werkt :yeehaa:
 

ertromp

Forumguru
er zijn wel meer zaken waar verschillen maar zijn de reden is nog niet duidelijk. Ze lijken wel dezelfde boardnetmodule's te hebben
Dat van die boordnetmodule is net wat je zegt: lijkt
Deze ben ik al tegengekomen:
Part No SW: 5Q0 937 084 Q
Part No SW: 5Q0 937 084 S
Part No SW: 5Q0 937 084 AA
De code Q en AA op diverse Elegance uitvoeringen en de S op Ambition uitvoeringen wellicht dat daardoor dit soort verschillen als de teardrop wiping gaan ontstaan
 

VWim

Forumguru
Gaan beide mistlampen ook branden bij het inschakelen van achteruit? Dat doet ie bij mij namelijk wel.
 

MaRco2

Forumguru
En heren ik mag aankondigen de volgende werkende opties:



En jawel Bochtverlichting is vanaf heden mogelijk op de Octavia 3 en werkt ook op het knipperlicht
:

Zit er af fabriek toch gewoon op?

Meesturende koplampen en die ene mistlamp die aangaat in een rotonde bijvoorbeeld.
 

ertromp

Forumguru
Die bochtverlichting en werking op de knipperlichten is een verschil tussen Elegance en Ambition vandaar
 

MaRco2

Forumguru
Ah ja, zit wat in. Mmm en het punt knipperlichten, werkt volgens mij ook gewoon met alleen sturen, maar weet ik niet zeker (gebruik de knippers altijd, maar met achteruit hier met een kar insteken zonder knipper natuurlijk als je weer vooruit gaat, gaan ze ook aan).
 

Antera

Donateur
Gaan beide mistlampen ook branden bij het inschakelen van achteruit? Dat doet ie bij mij namelijk wel.


Ja dat klopt idd



Daarnaast weer wat getest nu:

Video tijdens rijden vrijschakelen voor de Admunsen.

Hiervoor moet en kabeltje worden omgerolen bij de dealer voor een media in adapter 000 051 446 M daarmee kan je via je Ipod/ ipad en Iphone video bestanden afspelen op je admunsen en ook tijdens het rijden als het vrijgegeven is. Het werkt niet via SD/USB
 

svdm

Senior Member
Heb dit laatste ook gisteren opgemerkt. Wat is overigens de reden dat beide mistlampen aangaan bij het achteruitrijden? Extra gevoel van veiligheid ofzo (ik heb zelf immers meer zicht op hetgeen achter me gebeurt dan voor me)?
 

svdm

Senior Member
Die bochtverlichting en werking op de knipperlichten is een verschil tussen Elegance en Ambition vandaar
Ik heb (dus) een Greenline Businessline (gebaseerd op ABL); daarop werk de bochtverlichting volgens mij gewoon ook standaard op de knipperlichten (zonder extra stuur-uitslag). Zal het voor de zekerheid nog eens moeten checken.
 

Wesly

Senior Member
Ik heb (dus) een Greenline Businessline (gebaseerd op ABL); daarop werk de bochtverlichting volgens mij gewoon ook standaard op de knipperlichten (zonder extra stuur-uitslag). Zal het voor de zekerheid nog eens moeten checken.
Ik ben benieuwd
 

CDK

Forumguru
Heb dit laatste ook gisteren opgemerkt. Wat is overigens de reden dat beide mistlampen aangaan bij het achteruitrijden? Extra gevoel van veiligheid ofzo (ik heb zelf immers meer zicht op hetgeen achter me gebeurt dan voor me)?
Bij het achteruit manoeuvreren (bij stuuruitslag) heb je met beide mistlampen aan meer zicht kort voor en schuin naast de voorkant van je auto, is dus een relatieve veiligheid ter voorkoming van eventuele schade.
 

svdm

Senior Member
Ik ben benieuwd
Check gedaan! Bochtverlichting gaat bij mij met knipperlicht (en zonder stuur-uitslag) aan. Zie bijgevoegde foto.
zyryhe3u.jpg
 

svdm

Senior Member
Overigens staat dan nét niet op de foto dat mijn knipperlicht aan staat (maar stond het dus wel)! ;)
 
Bovenaan Onderaan