@thekawa
Led kenteken verlichting activeren. Wat doet deze optie? lijkt me niet dat er dan opeens Led gaan branden ipv halogeen Of kan je dan de originele lampjes vervangen door led zonder weerstand of canbus check oid? En wat als dit wordt aangepast als je nog niet de lampjes hebt vervangen door led? Daarvoor moeten inderdaad de led Units geplaatst worden en dan coderen. Heb dit al een gedaan maar wilde niet werken zonder storingen. Heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad dit nog een keer te testen
Piepen bij het openen/sluiten. Dit kon vroeger toch alleen als je het alarm had? Kan het nu ook bij autos zonder alarm? Nee alleen indien je een OEM alarm hebt
Overigens werk de teardrop wiping bij mij idd niet. Later nog een par keer geprobeerd maar helaas.
Deze opties staan ook op mijn verlanglijstje! Ik ga bij @Antera op bezoek later deze maand. :-)Vanmiddag even bij @ertromp langs geweest, en weer wat leuke opties werkend!
- Needle Sweep
- LED kentekenverlichting activeren
- Buitenspiegel kantelen bij achteruit
- Bijtankhoeveelheid in liters
- Achterlichten bij DRL
Dank Erik!
Deze opties staan ook op mijn verlanglijstje! Ik ga bij @Antera op bezoek later deze maand. :-)
Zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen op dit forum (misschien zelfs dit specifieke draadje), maar hoe zit het met de SKODA-garantie na de VAGCOM-aanpassingen (zie bijgevoegde printscreen)?