Octavia 3 Combi Scout

workel

Nieuw lid
Niet mijn keuze, standaard velgen voorzien van winterbanden en dan een mooie set 18 inch voor de zomer, heeft mijn voorkeur, maar smaken verschillen.

Scout is fantastisch, vooral met 16" en winterbanden mega grip.. Ja idd, 18" voor de zomer zou mooi zijn maar ook voor mij is een 17" zomersetje prima..
Sneeuw dit weekend dus als je m morgen haalt is dat natuurlijk een mooie Haldex test!

Scout15

Actief lid
In de winter ga ik niet voor de looks, maar voor veiligheid en de rijeigenschappen. 205/55/16 banden zijn voor de winter daarin veel fijner. Kort gezegd, bewuste keuze.

workel

Nieuw lid
Zoals ik ook schrijf, ik respecteer ieder zijn keuze.

En hoe rijd hij? Voldoet hij aan de verwachting/ Of zit je met een big smile achter het stuur te genieten van je Scout.

Zeer benieuwd naar de pics.

Scout15

Actief lid
Ben inderdaad buiten aan het spelen!! :D Auto is inmiddels in het bezit! Wat een heerlijke auto. Hij rijdt comfortabeler dan een normale Octavia en samen met het bruine interieur en de andere interieur strips geeft het geheel een gevoel van luxe. Heb reeds langere periode in de O3 gereden, maar dit geeft een hele andere ervaring. Nu moet ik eerlijk bekennen dat de scout iets beter uitgerust is met panoramadak, columbus, xenon, maar ook de rijervaring voelt beter. Kan misschien ook nog aan de 16 inch velgen liggen dat het comfortabeler voelt...

Op dit moment zeer tevreden! 4x4 heb ik nog maar niet getest en ook goede foto's heb ik nog niet geschoten. In ieder geval alvast een preview.

Bijlagen

• IMG_7908.JPG
    IMG_7908.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 98

Joske

Forumguru
is dat nu "toevallig" dat je achter die Superb gaat gaan staan?

pomp 1 was toch ook vrij? :deuk:

;) ;) ;)

mooie auto! de velgen doen het hem! :laugh:

workel

Nieuw lid
Super, goed te lezen dat je enthousiast bent, dat bevestigd mijn gevoel dat het wel iets bijzonders is de Scout, jaja, ik weet het, het is maar een auto maar toch.:D
Ziet er mooi uit in die kleur, zal voor mij ook zeker een optie zijn, maar ach zwart zou hem ook niet misstaan.

1 foto's is wel wat karig, zie een uitgebreide rapportage graag tegemoet.

Het sneeuwt hier nu dus dat word lekker spelen met de Scout :yeehaa:

Scout3

Lid
Kleur, chroom en getinte ramen + kleur etc. zit ik ook aan te denken.
Dit echter in de benzine uitvoering.

Kan niet meer wachten op de volgende bevindingen en foto's van Scout 15 ..... :lezen:

Scout15

Actief lid
Zal van het weekend even wat foto's schieten voor de liefhebbers. Zomerbanden heb ik net in de garage gelegd. Wel viel mij op dat er andere banden om de velgen liggen dan normaal. Pirelli Cinturato P7 94W in de maat 225/50/R17. Had verwacht dat ook deze op Continentals met 225/45/R17 geleverd zou worden.

Scout15

Actief lid
full

full

full

full

full

full

Bovenaan Onderaan