Wasmachineman
Forumguru
En de business line dan van deze greenline ?
En de business line dan van deze greenline ?
Ook niet als het buiten > 30 graden is?En die climate control mis ik niet eens.
Ook niet als het buiten > 30 graden is?
vrijdag eindelijk mijn nieuwe auto binnengekregen, en wat is ie gaaf!
Ik moest wel even wennen de eerste dag, maar nu is het al helemaal top. Voordelen en opmerkingen op een rij:
Positief:
-ziet er goed, beetje agressief uit (donker grijs)
-motor voldoet prima, maar ik heb nog niet echt doorgetrokken omdat ik rustig wil inrijden.
-zeer stil, stuk beter dan mijn vorige ford focus, isolatie onder motorkap
-mooi instrumentarium, heerlijk duidelijk en zakelijk
-uitgebreide maxidot, perfecte navigatie
-mooi leren stuurwiel, pook en handrem -fijne armsteun.
-echt overal vakken en haakjes, netje in kofferbak, super praktisch
-prima stoelen
-het is een grijze skoda, maar volgens mij zie ik toch wel mensen die mij nakijken en denken, dat is een prima bak
Minder:
-de stof is licht grijs (dacht zwart te krijgen) de stof vond ik niet echt mooi toen ik hem vrijdag zag, vandaag leek het al weer sjieker (stof van focus was mooier en leek kwalitatief beter), er zitten al een paar steekjes los.
-de dealer was vergeten om de pegasus velgen te monteren, dus ik moet nog een keer terug. Het stuurgevoel met 15 inch is niet heel strak moet ik zeggen, hij stuurt een beetje zwaar en wiebelig in de bocht. hoop dat 17 inch strakker stuurt.
-greenline label glimt wel heel erg op de achterklep
-ik heb twe nokia's, een werkt echt helemaal prima, de ander (e51) herkent ie (nog) niet.
Mooi UtmostB, veel fijne kilometers.
En dan kan je gelijk eindelijk je Opel uit je profiel halen :xyxthumbs:.
Kan lederen bekleding dan nog gemonteerd worden als dit tegenvalt ?
Er zijn echt leuke aanbiedingen die je ook gewoon kan meeleasen achteraf. :ahum:
Leaseprijs kan altijd nog aangepast worden achteraf, was bij mij ook i.v.m. 3 cm verlaging van auto d.m.v. MAD veren.Hoe bedoel je achteraf?
vrijdag eindelijk mijn nieuwe auto binnengekregen, en wat is ie gaaf!
Ik moest wel even wennen de eerste dag, maar nu is het al helemaal top. Voordelen en opmerkingen op een rij:
Positief:
-ziet er goed, beetje agressief uit (donker grijs)
-motor voldoet prima, maar ik heb nog niet echt doorgetrokken omdat ik rustig wil inrijden.
-zeer stil, stuk beter dan mijn vorige ford focus, isolatie onder motorkap
-mooi instrumentarium, heerlijk duidelijk en zakelijk
-uitgebreide maxidot, perfecte navigatie
-mooi leren stuurwiel, pook en handrem -fijne armsteun.
-echt overal vakken en haakjes, netje in kofferbak, super praktisch
-prima stoelen
-het is een grijze skoda, maar volgens mij zie ik toch wel mensen die mij nakijken en denken, dat is een prima bak
Minder:
-de stof is licht grijs (dacht zwart te krijgen) de stof vond ik niet echt mooi toen ik hem vrijdag zag, vandaag leek het al weer sjieker (stof van focus was mooier en leek kwalitatief beter), er zitten al een paar steekjes los.
-de dealer was vergeten om de pegasus velgen te monteren, dus ik moet nog een keer terug. Het stuurgevoel met 15 inch is niet heel strak moet ik zeggen, hij stuurt een beetje zwaar en wiebelig in de bocht. hoop dat 17 inch strakker stuurt.
-greenline label glimt wel heel erg op de achterklep
-ik heb twe nokia's, een werkt echt helemaal prima, de ander (e51) herkent ie (nog) niet.
Dan heeft de dealer er zelf andere velgen opgedaan ?!
Ik heb de specs nog niet helemaal doorgekeken van de greenline business.
Maar vind 15'' te klein zelf.
Aangezien een "greenline" toch laag is in lease (en bijtelling) houd ik veel ruimte over om hem op te leuken met andere zaken.
En wie weet wat er over een jaar allemaal (positief) verandert betreffende de standaarduitrusting ?
Ik lees dit toch wel vaker hier en snap het niet helemaal..je hebt interesse in de greenline, maar die 15inch velgen vind je niks. Dus die wil je uiteraard vervangen door Pegasus zoals Utmost B. Ik vind het bizar dat de dealer dit doet, want het plaatsen van velgen anders dan die 15inch velgen betekent het dat het niet langer een greenline is, aangezien de uitstoot met 17inch velgen omhoog gaat. Feitelijk heb je dan dus geen recht meer op de 20% maar zou het 25% moeten worden. (ik heb dit ook geprobeerd bij mijn dealer, greenline bestellen en daarna 17inch velgen eronder, maar die wilde er niet aan mee werken, en nadat hij het uitlegde, naar mijn mening ook terecht).
Dit soort achteraf geintjes moet je volgens mij mee uitkijken. Had de regering niet iets in gedachte om dit soort acties aan te pakken?
Nou volgens mij hebben de meeste mensen helemaal geen interesse in GREENline, maar alleen in hun bankrekening. En als men iets kan besparen door in een gunstiger belastingtarief te vallen (vanwege dat achterlijke milieubeleid in ons land) dan zal men dat niet nalaten. Vervolgens verzinnen we allerlei truuks om toch maar weer energievretende accessoires er bij te plakken. :945:Ik lees dit toch wel vaker hier en snap het niet helemaal..je hebt interesse in de greenline,...
De regering wel, staatssecrataris De jager ! Maar de dealer heeft gezegd dat af-fabriek niets veranderd kan worden aan de velgen maar als accesoire zijn er veel mogelijkheden om andere velgen te krijgen !
Nou volgens mij hebben de meeste mensen helemaal geen interesse in GREENline, maar alleen in hun bankrekening. En als men iets kan besparen door in een gunstiger belastingtarief te vallen (vanwege dat achterlijke milieubeleid in ons land) dan zal men dat niet nalaten. Vervolgens verzinnen we allerlei truuks om toch maar weer
Ik betaal ruim 200euro per maand netto aan bijtelling voor een Fabia!
Kun je nagaan wat jij uiteindelijk meer verdiend dan je collega's die geen bedrijfswagen hebben !!
Want het is heel simpel gezegd een stuk salaris die bedrijfswagen !
En koop die Fabia zelf eens en ga alle kosten eens doorrekenen die dan maakt !
Weet zeker dat die fabia dan nog meer per maand kost !
Is hier op forum al eens eerder gezegd, dat ondanks de bijtelling etc die je kwijt bent , rij je prive nog steeds duurder dan met die bedrijfswagen !
En tja vloegel koste het je niets maar was je wel bevoordeeld op collega's die geen bedrijfswagen hadden , en tja daar heeft de blauwe enveloppe brigade heden te dagen een gelijktrekking in gemaakt !!
Inderdaad heb ik geen bedrijfswagen die ik prive gebruik en ik wil het ook niet, terwijl me werkgever graag ziet dat ik het wel zou doen !