Octavia III 1.0 TSI occasion - kopen of niet?

Normaal worden "jackpot aanbiedingen" niet verplaatst volgens Vaartland. Dat wist die verkoper niet, maar ik wel. Het voorstel van hem was eerst dat ik de auto door een andere partij liet inspecteren in Heerenveen, dan betaal je geen 150 aan Vaartland. Maar ik wil die auto door mijn eigen garage laten nakijken, daar betaal ik graag extra voor en dan kan ik ook gelijk zelf even erin rijden. Verder had ik al interesse voordat die korting van 936 van de jackpot verscheen, best apart en dat maakt de auto toch een stuk aantrekkelijker (ook voor anderen). Staat dus nu 2 weken gereserveerd. En service, tja... ik denk niet dat een bedrijf als Vaartland het daarvan moet hebben. Die willen gewoon snel veel auto's verkopen.

serum

Forumguru
Mijn ervaring met Vaartland; Beloftes die door de ene verkoper worden gemaakt worden een paar dagen later telefonisch kort en klein gemept door een andere die zegt 'hij is helemaal niet bevoegd om dergelijke uitspraken te doen'. Om vervolgens overduidelijk geïrriteerd te raken als je een goed onderlegd weerwoord hebt. (ging 2 jaar geleden over een superb, vestiging Apeldoorn). Er is niets te regelen met ze qua banden of deukjes oid. Komt mij over als een 'zo meenemen' bedrijf. Ze hebben vaak bovengemiddeld nette auto's staan en als het allemaal klopt aan de auto staat je niets in de weg om het te doen. Verwacht niet dat ze meeveren. Ik durf er wel wat op in te zetten dat als iemand nu die vestiging binnenloopt en besluit de auto te kopen, dat ze die reservering spontaan vergeten zijn. Dat is het beetje het niveau waar ik het op inschat.

Herperduin

Forumguru
Mijn ervaring met Vaartland is dat ik een auto online wilde kopen zonder extra garantie want kon toch binnen 14 dagen terug sturen zoals ze zeiden (uiteraard met limiet aan km’s en geen gebruikerssporen). Helaas toch niet mogelijk. Kon alleen met uitgebreide garantie pakket van 1295, en dat was je dan kwijt als je hem binnen 14 dagen zou retourneren. Dus uiteindelijk, en achteraf gelukkig, de OC3 bij eigen garage gekocht.
Ik denk overigens dat je prima auto’s kan vinden bij Vaartland.

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan