Ik heb voor de aanschaf van mijn auto, 140km enkele reis gereden, notabene zonder afspraak, dit omdat ik bang was dat hij al weg was. Heerenveen is net iets verder voor jou? 160 km wellicht. Ik zou ff langs rijden, dan weet je het. Wat je van ver haalt (kan) lekker zijn.
Voor dit exemplaar lijkt iets minder interesse te zijn, misschien ook vanwege de kleur (veel mensen willen geen wit) of gaan voor het nieuwe model. Voor het geld van wat deze wagen kost, kan je er 2 kopen tov een O4. Als je dus dat model prima vind, is de keuze snel gemaakt. Ik had een O3, dus dan is het minder logisch dat je weer voor een O3 gaat. (lagere km stand is dan enige reden)
maar die O3 kocht ik al met 135.000 en reed ermee naar 208.000 zonder gekke dingen, pas boven 200.000 waren er wat zaken die aangepakt moesten worden. zoals al gezegd, dit model is helemaal uitontwikkeld.
Enige wat je wilt checken zijn dan die remschrijven, maar kan je misschien ook even aan je eigen garage vragen, wat dit kan betekenen. en wellicht die deur. Op een na laatste foto zie je wel een rimpeltje in de stof van de bestuurdersstoel, dat heb je al snel natuurlijk.
Inruil voor mijn O3 met 208.000 km was om te huilen overigens, maar kocht deze in 2018 al voor 13.500 euro,, bleef nog 4250 over. Maargoed wat geeft een particulier er meer voor? Weinig denk ik.