Octavia III RS

peterrapid

Forumguru
Ziet er wel vet uit @Joske zou mooie mod voor jouw Octi zijn, en ik twijfel eraan of hij afgekeurd zou worden ... maar er zijn waarschijnlijk mensen die daar meer vanaf weten of ik.

Wijnie

Actief lid
Och ja nu eerlijk gezegd doe ik al veel meer mod's dan ik origineel had gepland dus valt wel mee, en het zoeken naar op zich is ook plezant. Ik heb de Eibach's bij 5000km laten steken en ik zou niet weten welk verschil dit met 20K zou geven, Eibach is topper voor mij rijdt de RS scherper en zelfs heel comfortabel is een must voor mij (ben zelfs aan het rondneuzen naar eventueel een KW-setje)

Merk je tijdens het rijden dat hij alleen strakker stuurt cq beter op de weg ligt, maar wordt hij niet gelijk een stuk stugger. Maak namelijk nogal wat kilometers per jaar.

peterrapid

Forumguru
@Wijnie ik doe er tussen de 45 à 55K per jaar dus ik wil ook geen stuiterbak hoor, maar hij 'plakt' beter aan de grond en ik voel zeker geen verschil tussen de originele veren en de Eibachs op gebied van comfort maar des te meer in bochtenwerk. Is alsof het wiel meer tegen de grond wordt geduwd waardoor je meer tractie hebt in bochten of hobbels.

Wijnie

Actief lid
@Wijnie ik doe er tussen de 45 à 55K per jaar dus ik wil ook geen stuiterbak hoor, maar hij 'plakt' beter aan de grond en ik voel zeker geen verschil tussen de originele veren en de Eibachs op gebied van comfort maar des te meer in bochtenwerk. Is alsof het wiel meer tegen de grond wordt geduwd waardoor je meer tractie hebt in bochten of hobbels.

Dat antwoord wilde ik graag horen:thumbsup:. Ik doe er ook 55K per jaar. Comfort is dan soms wel prettig. Volgende week maar is een afspraak maken met mijn huisleverancier:D.

bartvw

Forumguru
@boontjeRS heel veel plezier en veilige kilometers gewenst maar dat gaat wel lukken denk ik.

Las dat jou vrouw ook niet zo gek is van de sportmode knop de mijne vind het zelfs op normaal ook niks nog teveel lawaai.

Groetjes Bart

boontjeRS

Forumguru
Foto's volgen later.
Tis beslist, eibachs + spacers erop en daarmee uit! We konden vroeger ook overal komen met onze sneeuwruimers en geen haan die ernaar kraaide. :D Dus antera heeft weer werkje bij op 6 juni.

yesRS@

Forumguru
Proficiat mannen met de RS ( Bart vw en boontjeRS ) . Veel veilige km's toegewenst.
Ik zit al aan mijn eerste 1000km .
Toen ik bij het afhalen zei dat mijn vrouw beter op eco zou rijden reageerde ze wat verontwaardigd dat ze die sportstand ook wel aankon :shutup:. Vooral de kinderen vinden het geweldig leuk maar vermoeid op den duur inderdaad wel.
Heb ondertussen ook wel mijn verlanglijstje, spacers, sportuitlaat en misschien verlaging.
Het eerste wat ik nu al aangekocht heb is een reeks onderhoudsproducten voor de lak, zal nodig zijn met dat black magic
Kleur:nailbiting:

bartvw

Forumguru
yesRS@ Bedankt en het gaat wel lukken :D en jij ook heel veel plezier en veilige kilometers met de RS.
En je hebt al een leuk lijstje gemaakt om te veranderen ik zelf zit om te beginnen te denken om de auto te verlagen geeft een toch wat mooier beeld vd auto.
En met de kleur black magic is niks mis hoor gewoon wassen met de 2 emmer methode dan blijft de lak het mooist ;)

Zijn er mensen met een RS die aankomende zaterdag gaan naar Breda?

Groetjes Bart

yesRS@

Forumguru
yesRS@ Bedankt en het gaat wel lukken :D en jij ook heel veel plezier en veilige kilometers met de RS.
En je hebt al een leuk lijstje gemaakt om te veranderen ik zelf zit om te beginnen te denken om de auto te verlagen geeft een toch wat mooier beeld vd auto.
En met de kleur black magic is niks mis hoor gewoon wassen met de 2 emmer methode dan blijft de lak het mooist ;)

Zijn er mensen met een RS die aankomende zaterdag gaan naar Breda?

Groetjes Bart
Al een idee wat je eronder wil steken? Blijkbaar doen de eibachs het hier goed :jaja:. Zou het eerlijk gezegd eens live willen zien, hopelijk kan ik naar de nazomermeeting als mijn ploegensysteem het toelaat.

Bovenaan Onderaan