Och ja nu eerlijk gezegd doe ik al veel meer mod's dan ik origineel had gepland dus valt wel mee, en het zoeken naar op zich is ook plezant. Ik heb de Eibach's bij 5000km laten steken en ik zou niet weten welk verschil dit met 20K zou geven, Eibach is topper voor mij rijdt de RS scherper en zelfs heel comfortabel is een must voor mij (ben zelfs aan het rondneuzen naar eventueel een KW-setje)
@Wijnie ik doe er tussen de 45 à 55K per jaar dus ik wil ook geen stuiterbak hoor, maar hij 'plakt' beter aan de grond en ik voel zeker geen verschil tussen de originele veren en de Eibachs op gebied van comfort maar des te meer in bochtenwerk. Is alsof het wiel meer tegen de grond wordt geduwd waardoor je meer tractie hebt in bochten of hobbels.
en die is?met mijn huisleverancier.
en die is?
vroeg het me gewoon af, vandaar, dank je voor het delen
Al een idee wat je eronder wil steken? Blijkbaar doen de eibachs het hier goed . Zou het eerlijk gezegd eens live willen zien, hopelijk kan ik naar de nazomermeeting als mijn ploegensysteem het toelaat.yesRS@ Bedankt en het gaat wel lukken en jij ook heel veel plezier en veilige kilometers met de RS.
En je hebt al een leuk lijstje gemaakt om te veranderen ik zelf zit om te beginnen te denken om de auto te verlagen geeft een toch wat mooier beeld vd auto.
En met de kleur black magic is niks mis hoor gewoon wassen met de 2 emmer methode dan blijft de lak het mooist
Zijn er mensen met een RS die aankomende zaterdag gaan naar Breda?
Groetjes Bart