Octavia III RS

Joske

Forumguru
heb mijn twijfels of deze door de keuring geraakt.
wat zijn eigenlijk zo de "vereisten" voor door de keuring te geraken? En wat voor iets is dat Fox- ding? Enkel einddemper? :)

De Bull-X klinkt bijzonder goed, de Miltek klinkt als een tractor die zonder mazout aant vallen is.... ;)

Joske

Forumguru
Ik zou nochtans ook wel wat meer geluid willen.... maar iets subtiels en dat ook alleen maar hoorbaar is bij de hogere toerentallen..

nu vraag ik iets onmogelijks zeker?:pieker: of iets pokkeduurs wsl :D

Wijnie

Actief lid
Ik zou nochtans ook wel wat meer geluid willen.... maar iets subtiels en dat ook alleen maar hoorbaar is bij de hogere toerentallen..

nu vraag ik iets onmogelijks zeker?:pieker: of iets pokkeduurs wsl :D

Ik zou ook wel een mooi roffel willen horen, maar dan bij de wat lagere toeren. Een beetje dat geluid wat je hoort als je hem op de RS Mode zet.

peterrapid

Forumguru
Wordt opgesplitst naar 2 dempers @Wijnie, staat op mijn lijstje van toekomstige mods, had het al vroeger gedaan maar moest kiezen tussen nieuwe sloffen voor de RS of tussendemper, heb dan gekozen voor nieuwe 20" laarzen :cheer: maar na zomer laat ik nieuwe dempers plaatsen.

boontjeRS

Forumguru
Hoi, iedereen bedankt voor de leuke reacties/felecitaties! Dus deze namiddag de RS afgehaald! Na een half uurtje te hebben gereden moet ik ook zeggen dat het stil aan boord is.
Weet al na 2 minuten dat m'n madam niet moet weten van die sportknop, beu lawaai zei ze! :maakmegek:
Dagrijlichten achter branden ook niet standaard, lossen we wel op. Wou m'n wagen verlagen met die eibachs op maat maar begin te twijfelen, komt vooraan al redelijk laag om mijn oprit te nemen (2 cm speling), weekje in beraad houden. Spacers komen er sowieso. Foto's volgen, heb hem afgehaald in de gietende regen dus was klein dompertje op de vreugde, Voor de rest supercontent en hopelijk nog lang content ermee. :dankje:

Wijnie

Actief lid
Hoi, iedereen bedankt voor de leuke reacties/felecitaties! Dus deze namiddag de RS afgehaald! Na een half uurtje te hebben gereden moet ik ook zeggen dat het stil aan boord is.
Weet al na 2 minuten dat m'n madam niet moet weten van die sportknop, beu lawaai zei ze! :maakmegek:
Dagrijlichten achter branden ook niet standaard, lossen we wel op. Wou m'n wagen verlagen met die eibachs op maat maar begin te twijfelen, komt vooraan al redelijk laag om mijn oprit te nemen (2 cm speling), weekje in beraad houden. Spacers komen er sowieso. Foto's volgen, heb hem afgehaald in de gietende regen dus was klein dompertje op de vreugde, Voor de rest supercontent en hopelijk nog lang content ermee. :dankje:

Zit er ook zwaar over te denken om er een Eibach setje onder te zetten en gelijk spacers erop, er is mij alleen geadviseerd eerst 20.000 kilometer te wachten, totdat hij goed ingezakt is en dan pas te vervangen.

peterrapid

Forumguru
Och ja nu eerlijk gezegd doe ik al veel meer mod's dan ik origineel had gepland dus valt wel mee, en het zoeken naar op zich is ook plezant. Ik heb de Eibach's bij 5000km laten steken en ik zou niet weten welk verschil dit met 20K zou geven, Eibach is topper voor mij rijdt de RS scherper en zelfs heel comfortabel is een must voor mij (ben zelfs aan het rondneuzen naar eventueel een KW-setje)

peterrapid

Forumguru
@Joske je moet ook eens NAP auspuff opzoeken hebben ook een heel betaalbaar setje maar ik kende het merk niet dus kwalitatief ook niet maar was heel betaalbaar.

Joske

Forumguru
je kan beter NIET wachten totdat je aan 20.000km zit @Wijnie !

dan begin je "kans" te krijgen op lekke dempers. (ale kans is groot woord, maar je kan het gewoon beter ineens doen ;) :D )

Joske

Forumguru
en dan afgekeurd worden zeker! :D laat het maar al :tongue:

Skoda_Oktavia_5E.jpg

Bovenaan Onderaan