Octavia III RS

bartvw

Forumguru
Logo eraf halen gaat dat ??? heb er al aan lopen trekken maar denk eerder dat de hele gril eraf komt.
Misschien plastic dip maar is gaan proberen

Grt Bart

peterrapid

Forumguru
Als je het logo op de grill eraf wil dan ga je het eraf moeten zagen met een fijn ijzerzaagje, je kan bij superskoda.com nieuwe logo's vinden die dan klemmen, maar je hebt altijd schade zichtbaar aan je grill door het zagen. Anders goed afplakken en zorgen dat je in een gesloten ruimte stukje in plastidip spuit.

Frank C

Forumguru
Blijf het een mooie kleur vinden. Ziet er heftig uit maar staat wel heeeeel laag bij de grond. Iets voor circuit? :D

Tuner111

Forumguru
wat ik vooral knap vindt is de diffuser van deze wagen. helaas kan je deze alleen maar op de bestaande monteren (rieger)

peterrapid

Forumguru
+1 @Tuner111 en als je plaatsingshandleiding leest dan vind ik de bevestiging aan de bestaande maar minnetjes en komt mij de flapperende bodemplaten en bumpers van de oude Ford Mondeo voor ogen.

Skoda_Fan

Actief lid
@arko : Ook bij mij kwam bij een kleine 16600km olie waarschuwing: Binnen 4000km verversen. Bij dealer geweest...Vonden het wel vroeg, want beurt staat op 30k, maar goed de sensor bepaald de kwaliteit. Uiteindelijk is de teller reset (weer 25k te gaan volgens de boord computer) en gaat nu gewoon bij 30k nieuwe olie in...
Scheelt weer veel pegels...

• Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
@arko : Ook bij mij kwam bij een kleine 16600km olie waarschuwing: Binnen 4000km verversen. Bij dealer geweest...Vonden het wel vroeg, want beurt staat op 30k, maar goed de sensor bepaald de kwaliteit. Uiteindelijk is de teller reset (weer 25k te gaan volgens de boord computer) en gaat nu gewoon bij 30k nieuwe olie in...
Scheelt weer veel pegels...
15K te gaan bedoel je waarschijnlijk...Wat heb jij dan een eerlijke dealer zeg! Bedankt voor je reactie!

peterrapid

Forumguru
Heb er toch mijn twijfels bij of het een echte sensor is die de oliekwaliteit meet ... Denk eerder dat het systeem verschillende parameters neemt en dan een berekening maakt maar verbeter mij maar als er toch zo een sensor in zit hoor

bartvw

Forumguru
@ap.kuiper ik heb het van de week ook even gevraagd aan de dealer of je de olie eerder moet laten verversen dan de gehele beurt hun antwoord was ja.
Ik heb daarop gevraagd als het zo is dat ik dan liever om de 15000 km kom verversen en geen long life meer erin.
Kreeg als antwoord dat ze dat moeten uitzoeken omdat ze denken dat het niet mag van Pon.

Grt Bart

s-line

Forumguru
30000 km met olie is veel te lang,vind ik, zeker ook voor een rs. Ik deed altijd 1x zelf olie verversen om het jaar. En dan de tweede keer naar de dealer voor olie wissel/service beurt. Ik zou hier zeker niet op bezuinigen,schone olie houdt de motor ook schoner zeker, niet onbelangrijk met de huidige problematiek kwa vervuiling met de motoren. Die paar tientjes aan olie kan je een hoop ellende besparen.

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
@ap.kuiper ik heb het van de week ook even gevraagd aan de dealer of je de olie eerder moet laten verversen dan de gehele beurt hun antwoord was ja.
Ik heb daarop gevraagd als het zo is dat ik dan liever om de 15000 km kom verversen en geen long life meer erin.
Kreeg als antwoord dat ze dat moeten uitzoeken omdat ze denken dat het niet mag van Pon.

Grt Bart
Volgens heeft Pon daar geen reet over te vertellen, het immers jouw auto. En de dealer zou blij moeten zijn want jij komt een keer extra.......en er is ook 5w30 die geen long life is.

Bovenaan Onderaan