Octavia III RS

Antera

Donateur
Tja kopen. Stukje naar beneden trappen en gaan. De wielen is inderdaad wel vreemd maar verwacht toch wel dat deze zijn eigen velgen gaat krijgen. Waarom deze ze niet heeft is mij niet duidelijk als is het aan de remmen enz wel te zien dat het een echte RS zou moeten zijn

Spector

Forumguru
1002708_467316373360829_448154155_n.jpg

Spector

Forumguru
in mijn post #103 leek die streep lampjes in de bumper op een extra led strip, maar dit lijkt toch meer op de een strip met mistlampen?

sitechris

Donateur
Deze voorkant is prachtig. Dit in tegenstelling tot de andere foto. Ik denk dat we dus maar even moeten afwachten tot we hem IRL zien. In deze kleurstelling is het echt een juweeltje :)

s-line

Forumguru
De voorkant is gewoon het zelde als de andere foto's alleen de spiegels zijn zwart/donker grijs en het dak ook volgens mij.

sitechris

Donateur
Raar maar waar dat deze toch leuker oogt. Is dat dan toch de kleur die het hem doet? Dan moet iedereen blauw bestellen ;)

eddiea

Forumguru
Klinkt toch niet een diesel in een RS...... Kan er maar moeilijk aan wennen die dikke diesels in sportieve modellen en dan met name het geluid.

CDK

Forumguru
Toch even beter kijken pik,..
Er staat echt:
Abschließend noch das erste Video vom neuen Octavia III RS:
maar ff de laptop aangeslingerd, want op m'n foon kreeg ik de mobiele site en daar stond toch echt geen video..... maar ik heb'm nu gezien hoor, maar HD kennen ze nog niet in CZ geloof ik..... :maakmegek:

Falcon

Donateur
/me moet maar eens opzoek naar een andere werkgever met iets hogere mobiliteitsbudget

Wat een ontzettend mooie, stoere, pappa auto :)

Skoda_Octavia_III_RS_Combi_TDI_Slovinsko_02_800_600.jpg

Skoda_Octavia_III_RS_Combi_TDI_Slovinsko_03_800_600.jpg

Skoda_Octavia_III_RS_Combi_TDI_Slovinsko_05_800_600.jpg

Skoda_Octavia_III_RS_Combi_TDI_Slovinsko_06_800_600.jpg

Falcon

Donateur
Oh dat moet zeker bij deze wagen.. minimaal 18 inch in mijn optiek.. Wat me trouwens opvalt is dat de HB uitvoering in het filmpje zwarte spiegels heeft en de combi hierop de foto's gewoon metallic lak heeft.

Zou dit een optie zijn?

Spector

Forumguru
tja, toch wel erg sexy... op de velgen na dan. Toch maar eens aan denken om in te ruilen volgend jaar :)

Bovenaan Onderaan