Octavia III RS

Tuner111

Forumguru
zoals ik al eens zegde prijs/kwaliteit kan geen een merk/wagen aan een o3 rs :)

moest ik de keuze opnieuw moeten maken zou het weer een o3 rs zijn :) (wel mss de rs230 :D )

• Leuk
Waarderingen: Arco

boontjeRS

Forumguru
Had ook liever de 230pk gehad ivm met de sper. Keer vragen aan mijn madam, zal wel voor het zekerste mn loopschoenen aantrekken, als ze achter me aanzit.... ;)
Zou willen chippen maar ben beetje bang voor de levensduur van de motor, als je de pk's hebt gebruik je ze natuurlijk, kan me goed bedwingen maar niet altijd.

Arco

Forumguru
Had ook liever de 230pk gehad ivm met de sper. Keer vragen aan mijn madam, zal wel voor het zekerste mn loopschoenen aantrekken, als ze achter me aanzit.... ;)
Zou willen chippen maar ben beetje bang voor de levensduur van de motor, als je de pk's hebt gebruik je ze natuurlijk, kan me goed bedwingen maar niet altijd.
Chippen ga ik zeker doen als hij uit garantie is. 310 pk voor 650 euros... Mooie deal. Levensduur: volgens de mechanieker in de garage geen probleem voor de motor... De banden daarentegen....

bartvw

Forumguru
@boontjeRS ik heb net ook is aan de kunststofplaten gezeten onder de auto en die zitten inderdaad niet trillingsvrij vast plus onder de passagiersstoel liggen er steentjes of wat dan ook op die plaat.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het geluid daar vandaar komt.

Grt Bart

boontjeRS

Forumguru
Lagen bij mij ook steentjes en vuiligheid tussen, kon me dat ook niet voorstellen maar was wel dat bij mij. Probeer proper te maken en vaster te zetten of bijplooien (aluminium platen), tot het bijna niet meer rammelt. Best op een brug ofzo, is gemakkellijker werken dan onderkruipen. Succes hé!!!

boontjeRS

Forumguru
Graag gedaan @bartvw Die aluminiumplaten zitten in het midden van voor tot achter ivm de uitlaat. Hoop dat je ermee geholpen bent, zou idd niet mogen voor dat geld, laksheid vanuit de fabriek zelf of tijdsdruk, wie zal het zeggen.

s-line

Forumguru
Daarom zie je ze hier niet veel meer, zijn gewoon veelste duur geworden!
Ik kocht in 2007 nog mijn nieuwe rs voor 34500 € zonder inruil. Dat zijn nog een beetje reëele prijzen voor wat je krijgt ten minste. Nu,als je wat optie's pakt, komt er zomaar 10k bij!:fool::banghead:

Laatst bewerkt:

vwwesley

Senior Member
Hoe lang is het omgekeerd geweest?
De golf VR6, R32, Audi S...., Subaru Impreza WRX STI
Deze waren in Belgie onbetaalbaar om in te schrijven.

Hans_RS

Forumguru
Even ivm verbruikscijfers. Heb nieuwe Goodyear Ultragrip Performance gestoken. Sinds laatste tankbeurt 240km gereden (80% snelweg, 20% stad): 6,9l/100km volgens BC:cheers:en dat voor 220pk en automaat...

Bovenaan Onderaan