Octavia III RS

fiestaman

Forumguru
Neen, dat is wel waar! Das kut voor jullie!

Door zo een prijzen begint een mens toch na te denken :)
Jammer dat men superb nog maar 3 jaar wordt ... Anders zou ik wel durven

Joske

Forumguru
2.0 CRTDI 184 pk RS

ESC, ABS en 7 airbags • Elekronische automatische klimaatregeling • Binnenbekleding Leder/Stof • Sportzetels • Multifunctie lederen sportstuur • SD, USB, AUX + 8 luidsprekers • Bluetooth • Centrale armsteun vooraan "Jumbo Box" • Elektrisch bediende ruiten voor-en achteraan • Elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels • Bi-Xenonkoplampen • LED Day Lights • Parking Distance Control achteraan • Snelheidsregelaar • Regen- en lichtsensor • Mistlampen • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening • Vloertapijten • Verlaagd sportchassis • 17'' lichtmetalen velgen

Het gaat wel sowieso over een diesel en je hebt de Amundsen als navi. (welke ik persoonlijk tergend traag vindt, blij met mijn columbus)
Voor de rest een mooie configuratie denk ik :thumbsup:
(ohja, je moet ook een oude wagen inleveren voor 2000 euro..)

fiestaman

Forumguru
Inderdaad, de diesel versie. Maar dat is natuurlijk ook prima.
Maar voor 30.000 heb je dan wel al eentje met Columbus navigatie en nog een koppel fijne opties, al dan niet met DSG.
Wat serieus goed meevalt :)

Maar voor iemand die niet navigatie minded is, en wilt dieselen met een aantal pk's, koopje zou ik zeggen :) :)

fiestaman

Forumguru
wil wel eens zien hoeveel er hun auto cash betalen... en of het dan nog een "koopje" is ;)
Dat is een andere en ook niet mijn zaak ;)
Ik heb bv. nog nooit een bank auto gehad, altijd het geld laten rollen. Hoe een andere het doet, speelt mij geen rol, zolang ik die ook niet moet betalen. ;)

Wat ik aan geef, het verschil tussen een gewone octavia en de rs is niet veel. Dus zullen er wel mensen zijn die dan 2 keer gaan nadenken en dan heb je misschien wel een "koopje" kunnen doen

boontjeRS

Forumguru
Zonet terug van de garage, katalysator (aan het motorblok) stuk na 11500km!!!
Rammelt en reutelt dat het een lieve lust is! Heeft een mooi donkerblauw kleurtje ook, wat denk ik wel normaal is.
Normaal garantie zei de monteur!
Zal wel zeker zijn dat het garantie is zei ik, ga het navragen was het enigste antwoord, we houden u op de hoogte!!!
Kzei: lap dat is vroeg, kan gebeuren...

boontjeRS

Forumguru
Kdacht het ook Joske! Heb dit nog nooit moeten vervangen, zelf niet bij auto's waarmee ik 240d km had. Productie foutje zeker?!

peterrapid

Forumguru
@boontjeRS dat is wel heel vroeg, maar dealer kan pas zeggen dat het garantie is als invoerder dossier heeft goedgekeurd. Maar denk niet dat ze gaan moeilijk doen is duidelijk een fabrieksfout die dingen moeten toch minstens 150k halen

fiestaman

Forumguru
@boontjeRS , is inderdaad onder garantie. Alles kan vroeg of laat kapot. Allen is het niet fijn, zeker niet na 11.500km.
Maar beter nu dan na een jaar of 3, dan zou het misschien uit jou zak moeten betaald worden.

yesRS@

Forumguru
Hoorde vandaag ook een rammel....... Van mijn werkbak in de koffer:maakmegek:.
Nee serieus @boontjeRS , is klote en zou er eigenlijk niet mee kunnen lachen.
Natuurlijk ( hopelijk ) onder garantie maar eigenlijk zou dit niet mogen voorvallen bij zo een jong voertuig.
Denk dat het gewoon pech is

yesRS@

Forumguru
2.0 CRTDI 184 pk RS

ESC, ABS en 7 airbags • Elekronische automatische klimaatregeling • Binnenbekleding Leder/Stof • Sportzetels • Multifunctie lederen sportstuur • SD, USB, AUX + 8 luidsprekers • Bluetooth • Centrale armsteun vooraan "Jumbo Box" • Elektrisch bediende ruiten voor-en achteraan • Elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels • Bi-Xenonkoplampen • LED Day Lights • Parking Distance Control achteraan • Snelheidsregelaar • Regen- en lichtsensor • Mistlampen • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening • Vloertapijten • Verlaagd sportchassis • 17'' lichtmetalen velgen

Het gaat wel sowieso over een diesel en je hebt de Amundsen als navi. (welke ik persoonlijk tergend traag vindt, blij met mijn columbus)
Voor de rest een mooie configuratie denk ik :thumbsup:
(ohja, je moet ook een oude wagen inleveren voor 2000 euro..)
Je krijgt dezelfde kortingen ook op de tsi hoor , eigenlijk pakken ze al bijna een jaar uit met dezelfde promo voor de RS met uitzondering dat je nu 1000 euro extra krijgt voor je oude wagen.
Heb de mijne gekocht voor minder dan 30000 met nog het pano dak, trekhaak en 18" gemini en geen overname

Bovenaan Onderaan