wil wel eens zien hoeveel er hun auto cash betalen... en of het dan nog een "koopje" iskoopje zou ik zeggen
Dat is een andere en ook niet mijn zaakwil wel eens zien hoeveel er hun auto cash betalen... en of het dan nog een "koopje" is
lijkt mij al wat beter genuanceerdWat ik aan geef, het verschil tussen een gewone octavia en de rs is niet veel. Dus zullen er wel mensen zijn die dan 2 keer gaan nadenken en dan heb je misschien wel een "koopje" kunnen doen
dat is wel héél snel! is uiteraard garantie, wat valt daar nog over te vragen zegZonet terug van de garage, katalysator (aan het motorblok) stuk na 11500km!!!
wil wel eens zien hoeveel er hun auto cash betalen... en of het dan nog een "koopje" is
Ook klote zoiets!Dat is bij ons ren aangeklede Fabia
Je krijgt dezelfde kortingen ook op de tsi hoor , eigenlijk pakken ze al bijna een jaar uit met dezelfde promo voor de RS met uitzondering dat je nu 1000 euro extra krijgt voor je oude wagen.2.0 CRTDI 184 pk RS
ESC, ABS en 7 airbags • Elekronische automatische klimaatregeling • Binnenbekleding Leder/Stof • Sportzetels • Multifunctie lederen sportstuur • SD, USB, AUX + 8 luidsprekers • Bluetooth • Centrale armsteun vooraan "Jumbo Box" • Elektrisch bediende ruiten voor-en achteraan • Elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels • Bi-Xenonkoplampen • LED Day Lights • Parking Distance Control achteraan • Snelheidsregelaar • Regen- en lichtsensor • Mistlampen • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening • Vloertapijten • Verlaagd sportchassis • 17'' lichtmetalen velgen
Het gaat wel sowieso over een diesel en je hebt de Amundsen als navi. (welke ik persoonlijk tergend traag vindt, blij met mijn columbus)
Voor de rest een mooie configuratie denk ik
(ohja, je moet ook een oude wagen inleveren voor 2000 euro..)