Octavia III RS

bartvw

Forumguru
Ik had de set al een tijdje terug bij Mark besteld maar door allerlei zaken kwam het er niet van.
Ik begon in die tijd een beetje te twijfelen of de set wel laag genoeg zou kunnen.
Ik kan nu alleen maar tevreden zijn over het advies van Mark dat de set voor mijn wensen laag genoeg kan.
Nu met 19 inch en de verlaging heb ik echt niet het gevoel dat ik iets van comfort ingeleverd heb.

Grt Bart

s-line

Forumguru
Staat hem goed die velgen! Snel nog ff de laatste cm's omlaag dan is ie helemaal af!
Schroefdraad zit er immers niet voor niets op,en op de laagste stand is hij ook nog steeds prima rijdbaar!:jaja:
En je vroeg je zelfs nog af of de set wel laag genoeg kon?:sterretjes:

Laatst bewerkt:

bartvw

Forumguru
@wachma ik merk met droog weer als ik hard optrek dat de auto minder zoekt en dat je meer controle hebt.
Ik had steeds het gevoel dat het stuur een beetje van links naar rechts bewoog beetje zoeken.
Misschien ook een beetje overdreven maar vind dat een verbetering.
Zit ook een beetje op regen te wachten wil weten hoe de auto zich dan gedraagt :D.
Ik heb zojuist even gemeten achter is de auto 2.5 cm gezakt en voor 4 cm lager.

Grt Bart

abelsj

Forumguru
Bij cth in overpelt. Al de 5de auto da ik daar laat doen. Super tevreden over.
De koppelkromme kon rechter oplopen maar om de versnellingsbak te sparen ietsje minder rap laten komen. Vermogen kon ook een 5 pk meer maar ook dat is qua levensduur (vooral turbo) nefast. Met deze tuning zou alles heel moeten blijven het ganse autoleven.

Badsloefke

Forumguru
Net even gezien voor mijn rs230... Gaat van 230 naar 265 en koppel naar 410... In vergelijking met br performance enz is dit wel weinig vind ik... Die gaan tot 310pk en 465 koppel ook enkel software...

Goofy@5E

Forumguru
Heb nog een mooi updateke gevonden maar is nog niet verkrijgbaar in Europa komt van 034motorsport in USA, van prijs weet ik nog niets, maar tis verdomme enen die hoog op mijne verlang lijst komt te staan, word gewoon op de bovenste helft van de Oem luchtfilter behuizing geplaatst, onderste helft blijft, sjiekte boel as ge het mij vraagt,

034motorsport-mqb-audi-volkswagen-carbon-fiber-cold-air-intake.jpg

Wreckingtube

Actief lid
Heeft er hier iemand al eens de configuratie o3 rs (steel grey) gezien met de superb 19inch supernova velgen zwart of antraciet? Wil wel eens weten of die combinatie past of niet :)

Bovenaan Onderaan