Octavia III RS

Arco

Forumguru
Hey Allemaal,

Eind deze maand bestel ik mij een octavia Rs Combi, nu ik heb er al een paar zien rijden met een andere lip onder de voorbumper. Iemand die weet waar ik deze kan vinden? Het zou om een aftermarket product zijn en liefst te koop in BE/NL..
Milotec en Rieger hebben een kit voor de RS

DeJee

Lid
Thanks Boys! weten jullie ook waarom de rs geen geluid langs buitenzijde produceert? want de zelfde motor in de gti levert dit wel..?

Goofy@5E

Forumguru
Thanks Boys! weteprijs,lie ook waarom de rs geen geluid langs buitenzijde produceert? want de zelfde motor in de gti levert dit wel..?

Volgens mij zou dit met de uitlaat lijn te maken kunnen hebben, :pieker::pieker::pieker:, Een 220 versie is nu eenmaal oem bijna zo stil als een ,,prius,,

Jese8

Ex-lid
Zitten aardig wat dempers in van groot formaat. Je kan er 1 uit halen. Heb nu de middendemper eruit en het klinkt wat voller nu.

bartvw

Forumguru
@Goofy@5E Dit is een KW street comfort schroefset ben er erg tevreden mee vind het voor mij ook de juiste verlaging.
Wat ik van Mark begreep kan de set achter nog ongeveer 1 cm lager en voor iets meer.
@Badsloefke of het mag in Belgie geen idee maar begreep dat jullie na 5 jaar naar de keuring moeten ik zou me daar dan niet zo druk om maken.
@Thokozanoah inderdaad zijn de velgen anders , vind het zelf een geslaagde combinatie.

20160514_144720.jpg 20160514_144736.jpg 20160514_144752.jpg 20160514_144808.jpg

bartvw

Forumguru
Wat hier allemaal al geschreven is over Mark (Antera) kan ik alleen maar beamen , wat een harde werker en weet heel goed waar hij mee bezig is :thumbsup::thumbsup:.
Binnen anderhalf uur zat de schroefset erop en nagenoeg voor mij op de juiste hoogte :jaja:.
Mark nogmaals mijn dank aan jou :cheers:.

Grt Bart

Bovenaan Onderaan