De 230 hier compleet met leder en alle opties voor 4000€ minder... Kan je mss toch overwegen om m te importerenSeat Leon Cupra hatchbak met upgrade business plus, technology en winter heb je echt bijna alles er opzitten ( behalve full leder , dsg en pano dak ) voor 41.000 € , deze uitvoering is echt al supercompleet.......
Ik vond het al wat twijfelachtig commentaar van de dealer dat de RS III na de FL weer te bestellen is terwijl er nog geen FL is aangekondigd. Mijn RS II FL zou er dit, maar meer waarschijnlijk begin volgend jaar uit gaan en ik ga mij nu ook maar oriënteren op andere merken als de RS niet meer te bestellen is. Misschien de 307 SW GT ( 1.6 met 200pk )
of een BMW 320 (maar kleinere kofferbak en een stuk duurder) verder zou ik het ook niet weten.
Ik vond het al wat twijfelachtig commentaar van de dealer dat de RS III na de FL weer te bestellen is terwijl er nog geen FL is aangekondigd. Mijn RS II FL zou er dit, maar meer waarschijnlijk begin volgend jaar uit gaan en ik ga mij nu ook maar oriënteren op andere merken als de RS niet meer te bestellen is. Misschien de 307 SW GT ( 1.6 met 200pk )
of een BMW 320 (maar kleinere kofferbak en een stuk duurder) verder zou ik het ook niet weten.
Das duurder als een Superb 3 L&k 280Pk hier in België
Das duurder als een Superb 3 L&k 280Pk hier in België
Heb mijn rs230 10k minder betaald... Nieuw...
wat
Wat je kiest,even googlen naar problemen van bepaalde merken,motoren(tip)
Prijs-prestatie zou ik zeggen nissan GT-R,niet gekeken naar wegenbelasting bpm verzekering he.
Man wat is dat een bom.
Idem met mijn zwarte badges...Sedert ik de badges eraf heb gedaan krijg ik in de wasbox telkens vragen wat voor merk dat het is en hoeveel pk's hij heeft enz. Dus die rs zit wel goe van imago, heb eigenlijk nog nooit een slechte opmerking gehad.