Octavia III RS

Der Einser

Forumguru
@ Michiel:

Hahahaha,....

Zonder gekkigheid.
Ik meen het wel echt.

Ben afgelopen vrijdag ook echt serieus gaan kijken voor een O3. En eventueel een S3.
(Nee, geen Audi S3, maar een S2 facelift)

Maar kwam toch enigszins teleurgesteld thuis.
Ben toch eigenlijk wel veel blijer met mijn S2.

ps: ben je al thuis?

s-line

Forumguru
Nee zaterdag middag en dan ga ik eind van de middag weer weg. Dus of je moet a.s zaterdag middag komen of een week later.
Ik ben ook wezen kijken naar de facelift maar die wordt het voor mij ook niet, dan vind ik toch de octavia mooier dat klopt gewoon allemaal beter. Dan zou ik nog langer wachten wat de totaal nieuwe superb uitkomt misschien klopt dat beter.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Sharpener

Nieuw lid
Als je m zelf gemaakt hebt, dan een tipje voor een volgende keer:

De schaduw van de auto (laagstaande zon aan de linker achterzijde) komt niet overeen met de schaduw die de muur achter de auto zou moeten werpen.

Overigens vind ik de auto wel mooi, maar is teveel verlaagd.

Hier het origineel:
2014-Skoda-Octavia-RS-31%25255B2%25255D.jpg

2014-Skoda-Octavia-RS-43%25255B2%25255D.jpg

2014-Skoda-Octavia-RS-34%25255B2%25255D.jpg

Fean

Forumguru
Typeaanduiding is sowieso ontzettend 2010; ik zou alles er meteen af laten halen.

Dat zou ook voor het Skoda logo gelden, mits deze niet verzonken ligt.

Inderdaad.. iedereen weet toch wat voor auto je rijdt.. Octavia, Superb, beetje erg opzichtig.

Dat logo is overigens niet consistent, ik zie auto's rijden met een groene en een zwarte. Ik zou zwart prefereren.

Dennis Nijholt

Forumguru
het is dat ik anders buiten zou slapen of in de auto (ik vindt me bed veel te lekker dus doe het maar niet)...maar die O3C RS zou dan absoluut volgend jaar of over 2 jaar op de oprit staan....dus ik wacht wel even totdat de mijne minimaal 150.000 km heeft (dus over een jaartje of 3)

sitechris

Donateur
Erg mooie auto die RS (zonder de booskijkers en te extreme verlaging overigens). Imo stukken mooier dan zowel Superb II als III. RS oogt wat dynamischer en zal ook wat sportiever rijden. En met een goede chip erin tik je zo de 300 pk aan met je OIII RS :)

BaSsDruM

Senior Member
Erg mooie auto die RS (zonder de booskijkers en te extreme verlaging overigens). Imo stukken mooier dan zowel Superb II als III. RS oogt wat dynamischer en zal ook wat sportiever rijden. En met een goede chip erin tik je zo de 300 pk aan met je OIII RS :)

Is er al iets bekend dan over de nieuwe TSi motor qua tuning? Ook ben ik benieuwd wat de RS diesel getuned doet (mocht hij uberhaupt al door JD te tunen zijn)

Bovenaan Onderaan