@Arco zeer tevreden auto rijdt veel beter en ook tijdens chippen genoeg info etc.En...tevreden van DVX-tuning?
Heeeeeel veel@oco1979 : wat is er dan misgegaan bij jou?
Helaas kan ik alleen 95 tanken, iets anders pakt de kaart niet.mijn ervaring met 95 is, shit brandstof, gezien ze nu naar 10 % bio troep er bij gaan doen.
Das voor problemen vragen.
mijn ervaring met 95 is, shit brandstof, gezien ze nu naar 10 % bio troep er bij gaan doen.
Das voor problemen vragen.
@oco1979 : wat is er dan misgegaan bij jou?
Heeeeeel veel
Met verschillende nieuwe tuinmachines heb ik problemen gehad, tuincentrum bevestigd de jaarlijkse problemen met gebruik van euro 95, raden speciaal brandstof aspen aan.(kost 4 x meer de liter)
Ook in me wagens en ervaring van anderen, klanten,collega's en hun klanten enz.....
Die bio troep heeft niet de zelfde eigenschap als gewone benzine, oke dat zal beter voor milieu zijn.
Plus dat deze meer verbruikt dan 95 klassiek.
Vroeger was alles beter.
Nou alles............. overdrijven is ook een vak
Met verschillende nieuwe tuinmachines heb ik problemen gehad, tuincentrum bevestigd de jaarlijkse problemen met gebruik van euro 95, raden speciaal brandstof aspen aan.(kost 4 x meer de liter)
Ook in me wagens en ervaring van anderen, klanten,collega's en hun klanten enz.....
Die bio troep heeft niet de zelfde eigenschap als gewone benzine, oke dat zal beter voor milieu zijn.
Plus dat deze meer verbruikt dan 95 klassiek.
Ik tank zelf bijna altijd 98 (in Duitsland), mede omdat een RS dan pas zijn gehele vermogen levert. Ook ik hoef geen ethanol in mijn tank als ik voor benzine betaal. Maar het gaat mij wel wat er om je ervaringen met (tweetakt?) tuinmachines één op één door te trekken naar je auto.
Mijn 'tuinmachine' (een Szabo 4-takt motormaaier) doet het al jáááren prima op Euro 95.