Octavia III RS

Tja hier kunnen we weer eindeloos over discussiëren .
Wat ik van de week grappig vond , had V-power in de citigo getankt (voor de ferrari) , zegt mevrouw internetboarder dat ze het weldegelijk merkte . Het reed veel pittiger

oco1979

Forumguru
Rij al 8 maanden met 95, mijn broer heeft jaren 95 getankt met zijn golf gti, nooit problemen gehad.
En niet het volle vermogen gebruiken, over hoeveel procent spreek je dan? Wss verwaarloosbaar waardoor je het zeker niet voelt.
En dat 98 iets zuiniger is tja, kan goed zijn maar het is hier in belgie ook 0,22euro per liter duurder. Dat is bijna 10euro per bak meer, dus zou hij met 98 ongeveer 100km km meer moeten rijden om nog maar dezelfde runningkost te hebben. Lijkt mij niet haalbaar.

Voor de zuinigheid moet je zeker niet doen.

Extra pittig als deze 98 ron kan verwerken(mapping voorzien is voor 98)

Welk jaartal spreken we dan van je broer.

Kzeg niet dat iedereen problemen heeft met 95 ron.

Nu we moeten het nog zien wat de nieuwe ron 95 zal geven. E10.

Je rij al 8 maanden, dat is te verwaarlozen.

Dat is van inlaatkleppen, egrklep, smoorklep, gasklep enz.... gaan ook niet direct defect of vervuilen.

We zullen zien wat de toekomst zal geven.

leon-cupra

Forumguru
Mijn broer nog 1 van de laatste golf 5 gti's, dus al effe geleden. Is gechipt geweest en dan nog steeds op 95, na een zwaardere turbo te hebben wel overgeschakeld op 98, zat dan ook aan 365pk :D

Maak mij niet echt zorgen over de levensduur, rij nooit echt heel lang met mijn wagens. Meeste kilometers dat ik met een privé wagen heb gedaan is 60.000km ;)

philippe bakker

Forumguru
Ze zeggen wel niet wat een sportwagen is, 220pk in een wagen is niet meer zo uitzonderlijk. Voor mij is een sportwagen een porsche of dergelijke.
Er zijn redelijk wat porsche's met minder dan 300 pk. De meeste diesel cayenne' s bv wat toch verkoopsrecords voor Porsche heeft gehaald. En een Boxter of cayman. Terwijl er hier toch wat 300 pk RS rijders zitten

Hij is geleverd, volgende week vrijdag kan ik hem ophalen.
Komen nog andere wielen onder, en andere werkzaamheden.
Vanochtend even wezen kijken, vind de kleur erg mooi..... je vindt het mooi of je vindt het lelijk.

720.jpg

Witte76

Forumguru
vind het toch een speciale kleur, heb soms spijt dat ik toch niet die kleur heb genomen ipv een witte. Veel plezier ermee.
Vandaag de mijne gewassen. Ze strooien precies ijzer met het zout mee, allemaal roest spikkels op de achterklep en het onderste gedeelte van de deuren :angry: Dat word weer kleien in het voorjaar, pfff

Ja kleur kiezen blijft altijd een lastige, maar omdat ik een witte leon FR heb gehad en nu een witte octavia was 1 ding zeker dat ik niet nog een keer een witte wilde. Ik zat te twijfelen tussen Steel Grey en Zwart.

Goed om te lezen dat jullie de kleur ook mooi vinden.

Bovenaan Onderaan