Octavia III RS

Speedhunter

Forumguru
Hij is geleverd, volgende week vrijdag kan ik hem ophalen.
Komen nog andere wielen onder, en andere werkzaamheden.
Vanochtend even wezen kijken, vind de kleur erg mooi..... je vindt het mooi of je vindt het lelijk.

720.jpg
Proficiat, leuke 230!

B.Stuurder

Forumguru
Ja ik zie het al op de 2e Maasvlakte: mijn paard heeft koliek meneer agent. Goede kans dat hij niet eens weet wat het is. :maakmegek:

vleier

Forumguru
Zal in jouw woonomgeving (of de mijne) misschien wel werken, maar midden in een beetje flinke stad zie ik daar toch minder in... :D

Wij kopen de medicijnen ook gewoon in de stad. Werkt altijd en anders ga je gewoon wat bekakter praten.

Ja ik zie het al op de 2e Maasvlakte: mijn paard heeft koliek meneer agent. Goede kans dat hij niet eens weet wat het is. :maakmegek:

Des te beter. Het is gewoon een schimmelinfectie dacht ik. Maar fewoon zeggen dat het een dodelijke ziekte is die het hele paard kan afschrijven. Mochten ze mee rijden dan kun je gewoon de volledige wormspuit in de mond van het paard spuiten en het geeft jiets geen problemen.

Canon-Eye

Forumguru
Het is gewoon een schimmelinfectie dacht ik
Dát is het dus niet. Koliek is niets meer of minder dan een uiting van pijn die verschillende oorzaken kan hebben, dus voordat er medicijnen toegediend kunnen worden zul je eerst moeten weten wat de oorzaak is. In jouw geval kun je dat beter aan een echte dierenarts overlaten...

En het is dan ook niet zo'n goeie smoes, mocht je bv. op de Maasvlake toevallig een agent treffen die ook wel eens bij de Rotterdamse bereden afdeling dienst doet... :D

vleier

Forumguru
Dát is het dus niet. Koliek is niets meer of minder dan een uiting van pijn die verschillende oorzaken kan hebben, dus voordat er medicijnen toegediend kunnen worden zul je eerst moeten weten wat de oorzaak is. In jouw geval kun je dat beter aan een echte dierenarts overlaten...

En het is dan ook niet zo'n goeie smoes, mocht je bv. op de Maasvlake toevallig een agent treffen die ook wel eens bij de Rotterdamse bereden afdeling dienst doet... :D

Dan zeg je dat het niet jou paarden waren maar dat je zo snel mogelijk een medicijn moest halen.
Nu kom ik toch niet aan die kan van de rivieren (voor zover ik weet pas weer in juli) en dus hoef ik mij niet zorgen te maken voor een lul uit die richting.

Canon-Eye

Forumguru
Het gaat in dit voorbeeld niet om de locatie, @vleier (er staat niet voor niks "bv." bij), maar om het feit dat je het steeds de kans loopt om met je smoes te stuiten op een agent die wél iets weet van paarden. In jouw streek misschien zelfs nog wel meer dan in de Randstad...
Quasi de slimmerik uithangen is lang niet altijd zo slim als het lijkt - kan heel verkeerd uitpakken. :jaja:

Maar goed - we dwalen weer af.
Terug naar het topic: ook in een RS de paardjes een beetje in bedwang houden waar dat vereist/voorgeschreven is, lijkt me per saldo toch beter voor iedereen... :pardon:

Bovenaan Onderaan