Bael
Forumguru
Is een goede keuze de Milltek. Vind het nog elk dag leuk.
Onder mijn golf R zat ook een volledige Milltek lijn en wat een geluid, elke rit was gewoon genieten
Is een goede keuze de Milltek. Vind het nog elk dag leuk.
Meer tussen Roeselare en diksmuide. Zou kunnen dat het mijn blondie (vrouwke) is. Maar ze is niet de enige blondie, of toch?
Klinkt mooi, wat is er juist allemaal aangepast?
resonator er tussen uit gehaald
De mijne rijdt zooooo traag ermee dat ze zelfs niet weet dat het een vinnige auto is.
Is die ST veel kleiner dan de octavia ? Want het zou voor mij wel es de ST of de golf R na de octavia kunnen wordenMmm nieuwe SEAT Leon CUPRA krijgt 300pk en de ST ook nog eens 4x4..
http://nieuws.seat.nl/vernieuwde-seat-leon-cupra-300-pk-en-nog-scherpere-prestaties/
Ben zo langzamerhand toch wel eens benieuwd wat Skoda met de RS gaat doen...
Is die ST veel kleiner dan de octavia ? Want het zou voor mij wel es de ST of de golf R na de octavia kunnen worden
Dat hij vacuum trekt en implodeert?Dat probleem heeft dus mijn vriendin dus niet. Als zij rijd ben ik gewoon bang voor mijn tank.
Ja, gisteravond nog over zeker 400 meter na het stoplicht nog dweilen over de weg zonder grip. Het was net of ik helemaal geen profiel had op de banden. Gelukkig was het laat en rustig, daarom ook zulke momenten om eens iets te proberen...Gisteren nog even bij TVS geweest, maar wat zijn die Golf R gebakjes rap weg met hun 4motion. En 'wij' staan maar te spinnen bij volgas
Ja, en dan te bedenken, dat sommigen hier nog 100 à 120pk méér dan u te versassen hebben naar die arme voorwielen.Ja, gisteravond nog over zeker 400 meter na het stoplicht nog dweilen over de weg zonder grip. Het was net of ik helemaal geen profiel had op de banden. Gelukkig was het laat en rustig, daarom ook zulke momenten om eens iets te proberen...