Octavia III RS

oco1979

Forumguru
Meer tussen Roeselare en diksmuide. Zou kunnen dat het mijn blondie (vrouwke) is. Maar ze is niet de enige blondie, of toch?

Ik rij westvlaanderen rond, van knokke tot adinkerke, brugge - kortrijk, ieper poperingen, kanten eeklo tot gent.

Waar er werk is gaan we naar toe.

Zijn inderdaad meer blondies maar in combinatie met een Skoda RS zal niet zoveel zijn :D.

Jij vertrouw dat zo machine aan uw vrouwke toe.

Kan er maar van genieten.

De mijne rijd met onze Skoda superb 1.6tdi al deftig door,zou niet goedkomen met een RS.

sandurtjuh

Forumguru
Echt waar? Dan zou de ST een goede opvolger zijn. Het enige dat ik nog mis is 4x4 om fatsoenlijk weg te komen. Tenzij de vRS dit in de toekomst (4/5 jaar) alsnog gaat toevoegen (TSI). En niet eens zo heuuull lelijk ;)

Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
De Cupra wordt echt een stuk duurder met de facelift. Die gaat zichzelf uit de markt prijzen! Motor is gewoon hetzelfde alleen software matig 20pk erbij gekregen. Een vergelijkbare cupra300 is nu zomaar 4-6k duurder dan een cupra280, dat gaat pijn doen. De 4x4 is natuurlijk niet te vergelijken, maar een goed aangeklede versie moet wel 55k kosten, dan kom je op GolfR variant/dikke A4 Avant terrein.

LT83

Forumguru
Heb ook veel naar een GolfR station gekeken, alleen is een mooie voor mij nu nog boven budget.
Het is heel jammer dat skoda geen 4x4 heeft op een sportief model. Ga nu voor een leuk speeltje en een caddy ernaast. Het is niet anders ;)

B.Stuurder

Forumguru
Gisteren nog even bij TVS geweest, maar wat zijn die Golf R gebakjes rap weg met hun 4motion. En 'wij' staan maar te spinnen bij volgas :maakmegek:
Ja, gisteravond nog over zeker 400 meter na het stoplicht nog dweilen over de weg zonder grip. Het was net of ik helemaal geen profiel had op de banden. Gelukkig was het laat en rustig, daarom ook zulke momenten om eens iets te proberen...

Kempes

Forumguru
Ach waarschijnlijk als er al een 4x4 RS komt zal hij niet in Nederland leverbaar zijn... De RS O3 pfl TDI 4x4 dsg is in nl ook niet te bestellen geweest, in Duitsland wel voorheen wel..

dirkie996

Forumguru
Ja, gisteravond nog over zeker 400 meter na het stoplicht nog dweilen over de weg zonder grip. Het was net of ik helemaal geen profiel had op de banden. Gelukkig was het laat en rustig, daarom ook zulke momenten om eens iets te proberen...
Ja, en dan te bedenken, dat sommigen hier nog 100 à 120pk méér dan u te versassen hebben naar die arme voorwielen.
Traktie is blijkbaar toch een heikel punt bij de Octavia.

Bovenaan Onderaan