ertromp
Forumguru
https://www.autoscout24.de/angebote...e583291-58ee-456a-96ee-a05cb4e98cb5?cldtidx=9En voor wie vond dat die 35.000 duur was. Voorstellen om een even vlotte auto aan die prijs ?
https://www.autoscout24.de/angebote...e583291-58ee-456a-96ee-a05cb4e98cb5?cldtidx=9En voor wie vond dat die 35.000 duur was. Voorstellen om een even vlotte auto aan die prijs ?
Das waar maar das geen break. Ik ben een familieman dus is een break noodzakelijk
Neen se. De grootte ve Passat of a6 of superb vind ik te groot. De grootte Vd octavia is voor mij juist perfectWelnee, dat zit allemaal tussen papa's oren!
Je wil gewoon een grote auto voor de deur hebben staan!
Ja precies! Nu is 180, of zoals ik heb begrepen tot 192 pk in werkelijkheid, op de voorwielen al niet weinig, maar zoals ik eerder al zei ergens op dit forum, als je een RS koopt met nog meer vermogen, verwacht je toch dat het fatsoenlijk op de weg kan worden gebracht? Ik begrijp niet dat de 4x4 versie niet in NL (of BE) verkrijgbaar is. Zal wel een geldkwestie zijn, alhoewel ik denk dat het prijsverschil niet groot genoeg zou zijn om de RS oninteressant te maken.Ja, en dan te bedenken, dat sommigen hier nog 100 à 120pk méér dan u te versassen hebben naar die arme voorwielen.
Traktie is blijkbaar toch een heikel punt bij de Octavia.
Ja precies! Nu is 180, of zoals ik heb begrepen tot 192 pk in werkelijkheid, op de voorwielen al niet weinig, maar zoals ik eerder al zei ergens op dit forum, als je een RS koopt met nog meer vermogen, verwacht je toch dat het fatsoenlijk op de weg kan worden gebracht? Ik begrijp niet dat de 4x4 versie niet in NL (of BE) verkrijgbaar is. Zal wel een geldkwestie zijn, alhoewel ik denk dat het prijsverschil niet groot genoeg zou zijn om de RS oninteressant te maken.
Draai en keer het in de richting je wil......bij skoda krijg je nog relatief veel auto ( lees vw audi ) voor je geld, en ja als er dan hier en daar een minpuntje is (grip), neem ik er graag bij, voor de rest is een gaspedaal iets wat je moet doseren, is geen lichtschakelaar met met 2 standen aan~uit
Er is hier ten minste 1 chauffeur die het snaptvoor de rest is een gaspedaal iets wat je moet doseren, is geen lichtschakelaar met met 2 standen aan~uit
Dat is toch heus wel érgens goed voor, hoor.Niks doseren, gas induwen en gaan!!!
Veel fun met zo'n geweldige auto !Hoe toepasselijk om op pagina. 230 te melden dat vandaag de 230 opgehaald is.
Wat een monster, heerlijk gewoon vergeleken met de 1.6 is dat maar een slak.
Foto's volgen nog
Wel netjes inrijden hé veel plezier!Hoe toepasselijk om op pagina. 230 te melden dat vandaag de 230 opgehaald is.
Wat een monster, heerlijk gewoon vergeleken met de 1.6 is dat maar een slak.
Foto's volgen nog
Ok, dat is ongeveer wat ik zei, alleen er ís wél een 4x4 verkrijgbaar, alleen niet hier!Draai en keer het in de richting je wil......bij skoda krijg je nog relatief veel auto ( lees vw audi ) voor je geld, en ja als er dan hier en daar een minpuntje is (grip), neem ik er graag bij, voor de rest is een gaspedaal iets wat je moet doseren, is geen lichtschakelaar met met 2 standen aan~uit
Ok, dat is ongeveer wat ik zei, alleen er ís wél een 4x4 verkrijgbaar, alleen niet hier!