Octavia III RS

s-line

Forumguru
Daar is al zat over geschreven op het www,dat het een fake geluid is waar vele zich zelfs aan storen en het uit laten schakelen.

B.Stuurder

Forumguru
Is een membraan dat trillingen doorgeeft op de voorruit bij tsi versie, diesel word idd over de luidsprekers vooraan in het intereur gestuurd, bij de rsen
Aha, ok. Bij mij hoor je de motor, niet heel nadrukkelijk, maar het is een aangenaam geluid. :jaja:
Overigens moet ik dan wel echt gas geven en boven de 4500 toeren komen, anders is de auto fluisterstil, dan is het net elektrisch rijden. Als je een beetje gas geeft en dan loslaat, terwijl je niet te hard rijdt met het raam een stukje open, hoor je ook de DV afblazen. Niet luid, zoals de gemiddelde Honda rijder mooi vindt, maar heel subtiel. :)
Het hoeft van mij ook allemaal niet zo hard en nadrukkelijk. Alleen vanaf een V8 vind ik het mooi om te horen, een viercilinder blijft een fartcan-geluid, niet mijn ding.

Arco

Forumguru
Heeft iemand al last gehad van een slippende koppeling met de RS. Ik op 45.000 km!
Ik heb ze laten vervangen als ik een stage 1 heb laten doen.
Nog nooit voorgehad bij al mijn vorige wagens, ik durf wel sportief te rijden maar ook niet mee dan dat...

Wat kan een koppeling van een RS aan qua NM?
Bij een stage 1 moet je in principe geen versterkte koppeling hebben.

Ik heb 466 qua NM...

Goofy@5E

Forumguru
Heeft iemand al last gehad van een slippende koppeling met de RS. Ik op 45.000 km!
Ik heb ze laten vervangen als ik een stage 1 heb laten doen.
Nog nooit voorgehad bij al mijn vorige wagens, ik durf wel sportief te rijden maar ook niet mee dan dat...

Wat kan een koppeling van een RS aan qua NM?
Bij een stage 1 moet je in principe geen versterkte koppeling hebben.

Ik heb 466 qua NM...

Je hebt 2 mogelijkheden, of je laat je koppel wat afvlakken of je steekt een sachs koppelingsplaat, denk da de oem koppeling gewoon dit koppel niet aan kan

http://www.french-power.com/product...30-265.html&XTCsid=m8f9408jobaagresp4ttp3voi4

• Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Ik heb men VRS stand aangepast naar individual. Was het lawaai van dat membraam beu.

Ik ook. Alles op sport, geluid op eco. Heb ik toch nog iets eco (en mag ik dus een gehaktbal extra)....
Het geluid is inderdaad niet erg realistisch omdat (bij een TSI in ieder geval) alleen het aanzuiggeluid wordt versterkt. Als je gas loslaat hoor je niet, in tegenstelling tot bij de uitlaat.

Nadeel vind ik ook dat de instellingen niet per sleutel individueel aan te passen zijn (mogelijk op de O3 FL wel). Nu hou ik individual aan en mijn vrouw de normal.

Bovenaan Onderaan