Uit de speakers ja!!En er is zeker verschil tussen de standen, zelfs een 1.8 gaat brullen in sport.
Uit de speakers? Sinds wanneer heeft een andere uitvoering dan een RS motorgeluid uit de speakers?Uit de speakers ja!!
Een RS brult echt!...
Ik zou toch zweren dat er bij de RS een speaker gemonteerd zat, in het motorcompartiment onder de voorruit.De RS heeft ook geen geluid uit de speakers, maar heeft een verbinding tussen inlaat en passagierscompartiment, met een membraam dat voor extra geluid kan zorgen. Daarom hoor je ook alleen aanzuiggeluid....
Zie http://www.briskoda.net/forums/topic/317116-sound-gen-in-vrs/
naar alle waarschijnlijkheid gaat mijn broer zijn golf R variant vervangen door iets anders. Nog geen jaar oud.Ik vind 35.000 heel goed meevallen. Ik heb mij al rot gezocht om iets gelijkaardigs te vinden aan die prijs. Qua vermogen ligt dat in de buurt van vele duurdere auto's se
Ik zou toch zweren dat er bij de RS een speaker gemonteerd zat, in het motorcompartiment onder de voorruit.
Bekijk bijlage 56189
Aha, ok. Bij mij hoor je de motor, niet heel nadrukkelijk, maar het is een aangenaam geluid.Is een membraan dat trillingen doorgeeft op de voorruit bij tsi versie, diesel word idd over de luidsprekers vooraan in het intereur gestuurd, bij de rsen
Ik zou toch zweren dat er bij de RS een speaker gemonteerd zat, in het motorcompartiment onder de voorruit.
Bekijk bijlage 56189
Heeft iemand al last gehad van een slippende koppeling met de RS. Ik op 45.000 km!
Ik heb ze laten vervangen als ik een stage 1 heb laten doen.
Nog nooit voorgehad bij al mijn vorige wagens, ik durf wel sportief te rijden maar ook niet mee dan dat...
Wat kan een koppeling van een RS aan qua NM?
Bij een stage 1 moet je in principe geen versterkte koppeling hebben.
Ik heb 466 qua NM...
Je hebt 2 mogelijkheden, of je laat je koppel wat afvlakken of je steekt een sachs koppelingsplaat, denk da de oem koppeling gewoon dit koppel niet aan kan
http://www.french-power.com/product...30-265.html&XTCsid=m8f9408jobaagresp4ttp3voi4
Ik heb men VRS stand aangepast naar individual. Was het lawaai van dat membraam beu.