philippe bakker
Forumguru
Apec doet dit ook en kost 450 euroInteresse wel. Maar ik ga niet bij dvx.. Na de garantie
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Apec doet dit ook en kost 450 euroInteresse wel. Maar ik ga niet bij dvx.. Na de garantie
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Misschien toch nog een tip voor mensen die de RS willen laten remappen:
De eerste generatie turbo's zijn niet ideaal om dit te laten doen waardoor de kans dat een turbo kapot gaat bij de remapping groter is.
In garantie kan je die nog terug recuperen, uit garantie natuurlijk niet...Dus met andere woorden kan je dit beter IN garantie laten doen dan UIT garantie...
Ik had daar een heel ander idee over...uit garantie, turbo opgeblazen, eigen kosten...
Ja deze wagen ken ik van ergens
Ik had de T en heeft gelukkig niet "foert" gezegd.. dat geeft wel wat stress moet ik zeggen, wanneer hij staat te brullen op de vermogensbank, zo buiten garantie...Turbo:
06K 145 702 K - Revision 1
06K 145 702 Q - Revision 2
06K 145 702 R - Revision 3
06K 145 702 T - Revision 4
06K 145 722 G - Revision 5
06K 145 722 L - Revision 6 (aktuellste Version, verbaut ab 12/2015)
Van wat ik er kan van maken bij onze oosterburen zou het probleem moeten opgelost zijn vanaf versie Q , wil je weten welke versie je steken hebt, ga met SF achteraan de turbo en neem een paar foto's dan kun je zien welke versie je hebt
Ter info,
(als de mijne ,,foert,, zegt buiten garantie....komt de IS38 erop zeker weten)
Ik versta er niks vanTurbo:
06K 145 702 K - Revision 1
06K 145 702 Q - Revision 2
06K 145 702 R - Revision 3
06K 145 702 T - Revision 4
06K 145 722 G - Revision 5
06K 145 722 L - Revision 6 (aktuellste Version, verbaut ab 12/2015)
Van wat ik er kan van maken bij onze oosterburen zou het probleem moeten opgelost zijn vanaf versie Q , wil je weten welke versie je steken hebt, ga met SF achteraan de turbo en neem een paar foto's dan kun je zien welke versie je hebt
Ter info,
(als de mijne ,,foert,, zegt buiten garantie....komt de IS38 erop zeker weten)
Er zijn een paar turbo's van de eerste generatie opgeblazen bij het remappen en gewoon zo...zeg maar 1%. Das ni veel maar het zal maar de uwe zijn...Ik versta er niks van
DirectEn is dat direct of na een tijdje ?
Ja ik heb een difuser en vind dat echt veel mooier op de RS
En...tevreden van DVX-tuning?Ja deze wagen ken ik van ergens