Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Het is echt een explosie qua vermogen!
Hij doet wat denken aan de wagens uit de jaren 80 en 90 die veel vermogen hadden maar je moest de boel wel onder controle houden: weinig sper en weinig elektronica wat dat betreft! Heerlijk
heb je het vermogen laten beperken in eerste en tweede?
Hoe rijdt dat eigenlijk met het slechte weer? Met 220 pk is het al redelijk veel wheelspin, laat staan met +300pk

vleier

Forumguru
Ge rijdt misschien stapvoets :)

Stapvoets wat is dat dan weer. Misschien dat dat normaal is op de wegen in belgie.

Hier in het oosten van Nederland hebben we gewoon meer vrijheid. Weinig politie en die wat er zijn gaan je niet snel aanhouden.
Flitspalen worden hier gelijk kapot gemaakt door dat bouwschuim dus die vervangen ze niet. En de meeste snelle wagens van de politie hier zijn meer om de pronken dan dat ze worden gebruikt.

Ben wel eens aangehouden.
Vaak maak je er een praatje mee. Zeg je dat je paard koliek heeft. Haal je het medicijn tevoorschijn en dan laten ze je wel rijden.
Weten zij veel. Daarnaast is het ook wel makkelijk dat je alle agenten bij naam kent.

Handige Harry

Forumguru
Stapvoets wat is dat dan weer. Misschien dat dat normaal is op de wegen in belgie.

Hier in het oosten van Nederland hebben we gewoon meer vrijheid. Weinig politie en die wat er zijn gaan je niet snel aanhouden.
Flitspalen worden hier gelijk kapot gemaakt door dat bouwschuim dus die vervangen ze niet. En de meeste snelle wagens van de politie hier zijn meer om de pronken dan dat ze worden gebruikt.

Ben wel eens aangehouden.
Vaak maak je er een praatje mee. Zeg je dat je paard koliek heeft. Haal je het medicijn tevoorschijn en dan laten ze je wel rijden.
Weten zij veel. Daarnaast is het ook wel makkelijk dat je alle agenten bij naam kent.

Weet niet waar jij in het oosten woont, maar hier krijg ik wel gewoon een bekeuring hoor.

Of heb je soms een kort rokje aan

Flitspalen hebben we hier niet in de omgeving niet, dus die hoeven we ook niet stuk te maken.

B.Stuurder

Forumguru
Hier in het westen word je niet aangehouden als je een blanke man bent van gemiddelde leeftijd in een nieuwe auto. Ze hebben het te druk met andere bevolkingsgroepen in oude wagens die vroeger heel duur waren of in nieuwe dure wagens die niet passen bij de bestuurder. ;) Flitspalen hebben we Flitsmeister voor.

vleier

Forumguru
Weet niet waar jij in het oosten woont, maar hier krijg ik wel gewoon een bekeuring hoor.

Of heb je soms een kort rokje aan

Flitspalen hebben we hier niet in de omgeving niet, dus die hoeven we ook niet stuk te maken.

Nee ik heb geen kort rokje aan haha.

Zie wel eens politie maar als je maar bluft win je nooit.
We hebben paarden dus ik heb gewoon zon antibiotica spuit in de auto liggen.
Daarna gewoon bluffen dat je snel dat.medicijn hebt opgehaalt en dat anders het paard dood kan gaan.

boontjeRS

Forumguru
Ik zit ook al aan 5 boetes op 8 maanden. Wel telkens 50 euro. Ge zit rap aan 50 of 70 he.

Je moet weten waar en wanneer he. Eentje gehad in september van 50 euro. 60 ipv 50 per uur. Was net geen 10j geleden. Vooral stoplicht sprintjes lopen nogal eens hoog op qua snelheid. Woon dicht bij de expressweg naar Knokke. Sta dus regelmatig naast snelle wagens voor de verkeerslichten zodoende....

philippe bakker

Forumguru
Ik doe eigenlijk nooit stoplicht sprintjes. Het zijn toch altijd tdi's hier en daar moet ik niet tegen doorduwen om te winnen. Tis zelfs niet spannend. Gewoon in D en ik zie ze niet meer

oco1979

Forumguru
Je moet weten waar en wanneer he. Eentje gehad in september van 50 euro. 60 ipv 50 per uur. Was net geen 10j geleden. Vooral stoplicht sprintjes lopen nogal eens hoog op qua snelheid. Woon dicht bij de expressweg naar Knokke. Sta dus regelmatig naast snelle wagens voor de verkeerslichten zodoende....

gekende plek die expressweg N49, zal in de toekomst minder gaan worden als al de lichten weg zijn.

Ben benieuwd wat de snelheid op de nieuwe A11 zal worden.

vleier

Forumguru
Das een goeie...als ik dinsdag bij Mn pa ben ook maar eens kijken of dr nog ergens zon spuit ligt

gewoon anti wormen spuit doet al wonderen.
gewoon zeggen dat het snel moet.
in het beste geval geven ze je de boete. in het slechtste geval schrijven ze de bon extra snel uit. en heb je een goede smoes bedacht die ze niet altijd hebben gehoort

oco1979

Forumguru
upload_2016-12-17_22-23-15.png

Das ne BMW M4 na stage 1 tuning, hebt nog stage 2 of 3.

tis dan nog te zien welke M4 dat is :

upload_2016-12-17_22-25-9.png

Met andere woorden geen schijn van kans :bloos:

Bovenaan Onderaan