Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Bekijk bijlage 55285 Auto vandaag bij DVX stage 1 laten doen: Zéér goede service, mooie prijs-kwaliteit!
zag hem daarnet passeren op fb. Pfff dat vermogen :tegek:
Ga zelf nog zeker een jaartje wachten. Zal dan ook zeker dvx worden. Ze hadden in dec een aktie lopen hé

Zelf ook spacers onder de mijne. Was eerst ook van zin om 15-20 te steken maar vind dat de banden er te ver uit kwamen, langs de de dorpel, daarmee 10-15 genomen.

yesRS@

Forumguru
@Arco: ik belde gisteren naar DVX om een afspraak vast te leggen voor de mijne. Die persoon aan de andere kant van de lijn zei dat ze toevallig net dezelfde hadden gechipt ( dacht : dit is weer een verkoopspraatje :cool: )
Bij deze ga ik dus langs op vrijdag 13 januari. (Hopelijk loopt dit goed af:nailbiting:)
Hoe zijn de hernemingen na de kuur ?

• Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
@Arco: ik belde gisteren naar DVX om een afspraak vast te leggen voor de mijne. Die persoon aan de andere kant van de lijn zei dat ze toevallig net dezelfde hadden gechipt ( dacht : dit is weer een verkoopspraatje :cool: )
Bij deze ga ik dus langs op vrijdag 13 januari. (Hopelijk loopt dit goed af:nailbiting:)
Hoe zijn de hernemingen na de kuur ?
Het is echt een explosie qua vermogen!
Hij doet wat denken aan de wagens uit de jaren 80 en 90 die veel vermogen hadden maar je moest de boel wel onder controle houden: weinig sper en weinig elektronica wat dat betreft! Heerlijk

Bovenaan Onderaan