Arco
Forumguru
Dank je wel! Ja idd spacers voor-en achteraanMooi met die dakrails en spiegelkappen. Flinke spacers ook zo te zien?
Dank je wel! Ja idd spacers voor-en achteraanMooi met die dakrails en spiegelkappen. Flinke spacers ook zo te zien?
15 mm voor en 20mm achter, langs elke kantJa , want die Extremes zijn ET 50 en 7,5J, dus ik gok zeker 25 mm aan elke kant, achter en 15 of 20 voor?
zag hem daarnet passeren op fb. Pfff dat vermogenBekijk bijlage 55285 Auto vandaag bij DVX stage 1 laten doen: Zéér goede service, mooie prijs-kwaliteit!
Ik zeg niets maar de auto van mij staat klaar. ook al is die al wat ouder. Het rijd nog welMet al dit RS geweld word het wel weer tijd voor een meet niet waar ?
Iets met Duitsland en een ring ofzo .
(Volgend voorjaar ofzo )
Het is echt een explosie qua vermogen!@Arco: ik belde gisteren naar DVX om een afspraak vast te leggen voor de mijne. Die persoon aan de andere kant van de lijn zei dat ze toevallig net dezelfde hadden gechipt ( dacht : dit is weer een verkoopspraatje )
Bij deze ga ik dus langs op vrijdag 13 januari. (Hopelijk loopt dit goed af)
Hoe zijn de hernemingen na de kuur ?
Ik zit ook al aan 5 boetes op 8 maanden. Wel telkens 50 euro. Ge zit rap aan 50 of 70 he.@Arco Veel plezier met de chip. Ik vind het ook nog steeds plezant met de mijne gechipt. Moet wel nog meer opletten voor flitsers want eventjes doortrekken en je tikt de 200km/u aan. :-)