Octavia III RS

vleier

Forumguru
Zo en dan eerst nog even een ton aftikken voor de aanschaf. Ik kan niet wachten.
Maar eerst even de staatsloterij winnen en hopen dat het vrouwtje het allemaal goed gaat keuren.

leon-cupra

Forumguru
Zo en dan eerst nog even een ton aftikken voor de aanschaf. Ik kan niet wachten.
Maar eerst even de staatsloterij winnen en hopen dat het vrouwtje het allemaal goed gaat keuren.
je moet eens zien op bimmerboard.be. Daar komen de laatste tijd niets anders dan m3 en m4's bij. Het is precies of die geen geld kosten. :pieker:

vleier

Forumguru
je moet eens zien op bimmerboard.be. Daar komen de laatste tijd niets anders dan m3 en m4's bij. Het is precies of die geen geld kosten. :pieker:

de M4 is de coupe versie van de M3.
Nu heeft de M3 een cultstatus dus kopen ze sneller. En ze zijn "relatief" goedkoop in duitsland

zelfde geld voor de golf GTI modellen.

En @EdK. Daar kun jij je nog lelijk in vergissen. Ze is een groot fan van de musle revival vanuit Amerika.
Daarnaast houd ze van snelle autos en niet van die kleine gebakjes zoals zij ze noemt (c1 enz.).
Ze vraagt vaak of ze mijn auto mee kan krijgen op zaterdag

vleier

Forumguru
Jha het enige probleem is toch echt dat die beginnen bij 150.000 van die mooie muntjes met Willempie erop.
Iets dat ik niet echt zo rond heb slingeren.
Maar je mag gerust doneren op mijn eigen giro.
Help Roel aan een Hellcat.
@B.Stuurder

vleier

Forumguru
Ligt eraan welk hout , want mijn wagonplanken kostte aardig wat ..
En ging daar kijken voor balken , 50 a 60 euro de meter ..

Dat valt van de ene kant nog wel mee.
Maar vooral de inkoopprijs van hout is hoog. Terwijl er door de recessie weinig grote bouwbedrojven zijn. Hierdoor is de winstmarge niet meer lekker groot. Daarnaast zijn houtsoorten als merantie enz. (kozijn en deur hout) uit trek door kunstof kozijnen enz.
Daartegen over zijn Douglas en Eiken ineens weer heel erg in trek. Die zijn gelukkig relatief goedkoop in inkoop

EdK

Forumguru
En ik maar denken dat het hier over de Octavia 3 ging...........................
Maar hebben we het hier over die mestwagens en over hout en kozijnen.....??????

Denk dat jullie toch wel heelllllll erggggg :ot::ot: bezig zijn nu !!!!

Bovenaan Onderaan