Octavia III RS

Fmoon

Forumguru
Ja het valt me ook nog mee dus hoop op een goed resultaat. Ik neem hem niet eerder mee dan een goed resultaat. Ik post vrijdag een foto :-). Ik was zo verbaasd over het gedrag van de andere bestuurder dat ik geen eens zelf boos was erover ook heb ik ervaring met dit soort situaties gezien mijn beroep dus ben stabiel in dit soort situaties. Ik denk dat deze man zelf erg schrok van het gebeuren, ik heb het heel mooi op camera (dashcam) staan en nog steeds snap ik deze actie niet. Was in een woonwijk, hij bumperkleefde al en zag dat die wilde inhalen dus ik ging al iets meer aan de kant. Tja misschien had die haast met een zwangere vrouw.. maar dit was niet het geval. Kreeg nog een doodsbedreigingen naar de oren dat die sterke vrienden heeft bij de Marachausee, maar toen ik aangaf dat hij fout zat koelde hij snel af en was het in orde.

Fmoon

Forumguru
Ziet er geloof ik wel weer goed uit. Even het goede daglicht afwachten. Ze hebben een sport repair uitgevoerd. En het linkerdeel van de bumper gespoten.

Gekke is dat ik op de 1 of andere manier er geen goed gevoel bij heb, maar dat zal wel iets in m'n hoofd zijn haha. Baal nog steeds van de schade gewoon.

Fmoon

Forumguru
En ja hoor, er zit onder de lijn nog een veeg, lijkt alsof de blanke lak eraf is. Het zit in dezelfde lijn als waarboven de kleurplaat er volledig af was. Dus ze zijn dit vergeten te behandelen. In het verlengde van de lip zit ook nog een veeg/schaafplek.

Snap je toch niet? Maandag ochtend 08.00 lig ik daar op de stoep.

Bijlagen

• IMG_20170210_195638.jpg
    IMG_20170210_195638.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 51

B.Stuurder

Forumguru
Je hoeft niet te wachten op goed licht. Als je een LED zaklamp meeneemt en je schijnt daarmee langs de lak, kun je meteen bij elk licht zien hoe de lak er aan toe is.

Fmoon

Forumguru
Ja heb ik even gedaan. Zijn gewoon die lip vergeten. Nou hopelijk maandag geen moeilijk gedoe van ze. Komt vast weer goed, maar leuk is het weer niet. Al kan ik er bijna om lachen. Bij al mijn 5 auto's die ik heb gehad heb ik schade gehad (elke keer door een ander) en elke keer was er eigenlijk wel iets niet goed zodat ik terug moest. En nu weer.

B.Stuurder

Forumguru
Tja, ik heb ook zelden meegemaakt dat schadereparatie in 1 keer goed was. Ben wel eens 4 keer terug geweest.
Het is allemaal geen verschrikkelijk feit, maar ik heb er altijd een hekel aan om in een vervangende auto te rijden.
Het is daarna wel weer lekker om in je eigen auto te stappen, dat dan weer wel.

Die schade bedrijven zijn veelal niet al te best, komt omdat ze veelal uitgeknepen worden door de verzekeringsbedrijven.
Neem bijvoorbeeld care bedrijven, dat is werkelijk een drama

En ja hoor, er zit onder de lijn nog een veeg, lijkt alsof de blanke lak eraf is. Het zit in dezelfde lijn als waarboven de kleurplaat er volledig af was. Dus ze zijn dit vergeten te behandelen. In het verlengde van de lip zit ook nog een veeg/schaafplek.

Snap je toch niet? Maandag ochtend 08.00 lig ik daar op de stoep.
Hier zou ik echt jeuk van krijgen, versta je vak of ga wat anders doen.

Fmoon

Forumguru
Heb ik ook, en dat ook allemaal weer op een vrijdag. Hele weekend dus jeuk haha.

Kan het spuitwerk zelf ook moeilijk beoordelen met dit weer. Ze hebben ook enkel dat stukje gepoetst wat ze gespoten hebben. Ik denk dat het wel goed is, maar kan het zeer moeilijk beoordelen.

rouwehand

Senior Member
@Fmoon , houdt de bumper i.i.g. in de gaten ook met grote temperatuurverschillen. Als blijkt dat de (blanke) lak niet goed en gelijkmatig is aangebracht en uitgehard, kan je b.v. in de zomer met warme temp. kleine barstjes in de lak krijgen.....
Helaas zelf ook meegemaakt, dan kan je voor de 3e keer terug :mad:

Fmoon

Forumguru
Ga ik extra in de gaten houden! Thanks voor de tip. Ze zijn door hun 4 jaar garantie ook niet van me af natuurlijk :-p maar met de tijd komt er weer een nieuwe auto.

Ik zit al in een soort aanvalsmode voor morgen ochtend, laat ik hopen dat het zonder mokken gefixt gaat worden haha.

Bovenaan Onderaan