Octavia III RS

Even wachten nog voor je, voor mij is het Nederland tot nu toe bevalt de 230 prima en zijn er al twee tankjes doorheen gejast. Heerlijk met die dsg, en dat plofje uit de uitlaat.

• Leuk
Waarderingen: Bael

Bael

Forumguru
dacht al zo iets.
heb ik dat goed gelezen dat je de diesel RS wel in 4x4 kan krijgen maar de benzine niet :pieker:

Nee dat kan je nu ook niet, ik wou ook persee een 4x4 maar blijkbaar heeft Skoda dat enkel in diesel en ik rijd altijd met benzine :mad:

Tuner111

Forumguru
Je moet het zo bekijken mensen. De rs is de tegenstander van de gti. Moesten ze op de rs benzine ook een haldex 4x4 systeem uitbrengen zou de golf r niet echt veel meer verkopen. Want ja wat is dan nog de meerwaarde van de golf r?

Alles heeft een marketings reden.

Nu hoor ik jullie denken en de diesel dan?

Wel de diesel word veel genomen als leasing waar er toch veel naar 4x4 gevraagd word. Dus daar heeft een rs diesel 4x4 wel bestaansrecht.

Alles is marketing Mannen & vrouwen!

philippe bakker

Forumguru
Je moet het zo bekijken mensen. De rs is de tegenstander van de gti. Moesten ze op de rs benzine ook een haldex 4x4 systeem uitbrengen zou de golf r niet echt veel meer verkopen. Want ja wat is dan nog de meerwaarde van de golf r?

Alles heeft een marketings reden.

Nu hoor ik jullie denken en de diesel dan?

Wel de diesel word veel genomen als leasing waar er toch veel naar 4x4 gevraagd word. Dus daar heeft een rs diesel 4x4 wel bestaansrecht.

Alles is marketing Mannen & vrouwen!
Seat heeft toch ook een 4x4 gekregen op de 280 pk ? Niet ?

dirkie996

Forumguru
daar ook niet ;)

het is wachten tot na geneve eer je weer een rs kan kopen :D
We zitten vol ongeduld te wachten, tot de prijzen bekend worden en er effectief besteld kan worden. ( België)
Normaal zal de Rs 230 in maart te bestellen zijn, maar de Rs 245 zal waarschijnlijk langer op zich laten wachten?

B.Stuurder

Forumguru
Dus je kon eerst de 230 bestellen, nu weer niet en straks weer wel? Ik kan het niet meer volgen. Toen ik een auto moest bestellen was de RS (220 toen nog) ook niet te bestellen. Ook een manier om de RS een zeldzame verschijning te houden.

Bovenaan Onderaan