Fmoon
Forumguru
Eerste voorbanden P Zero, op na 18.000km 190€ per band...
Dat is een mooi aantal kilometers lijkt me toch?
Eerste voorbanden P Zero, op na 18.000km 190€ per band...
@Arco wissel je de banden nooit van voor naar achter en andersom?
Ik heb dat wel gedaan en zie net op de bon dat ik bij 15 k nieuwe banden erop moest doen.
De achterbanden waren op dat moment helemaal kaal , kwamen van voor.
En de voorbanden hadden nog iets profiel.
@Bael 13 k was iets te overdreven weinig op de zaterdagavond laat .
Ben benieuwd wat je voor een RS ervan gaat maken.
Grt Bart
@Arco wissel je de banden nooit van voor naar achter en andersom? Ik heb dat wel gedaan
Wil niet de betweter spelen, maar de enige juiste en veiligste manier is om te zorgen dat je achterbanden het meeste profiel hebben, ja ook bij een voorwielaandrijver Dus als de voorbanden versleten zijn monteer je de achterbanden voor en plaats je achter 2 nieuwe. Zo zou het moeten gaan. Het is veiliger bij uitwijkmanoeuvres (vooral op natte wegen) en voorkomt / reduceert slipongevallen.
Neen, als ze van voor versleten zijn, koop ik nieuwe@Arco wissel je de banden nooit van voor naar achter en andersom?
Ik heb dat wel gedaan en zie net op de bon dat ik bij 15 k nieuwe banden erop moest doen.
De achterbanden waren op dat moment helemaal kaal , kwamen van voor.
En de voorbanden hadden nog iets profiel.
@Bael 13 k was iets te overdreven weinig op de zaterdagavond laat .
Ben benieuwd wat je voor een RS ervan gaat maken.
Grt Bart
Een 220 besteld, waarom geen 230 in de aktie?Ik heb ook een 220 besteld dus ben benieuwd!
Vreemd ik heb die van mij begin november besteldOmdat ze al zeiden dat je die niet meer kon bestellen, stond er niet meer bij.
Vreemd ik heb die van mij begin november besteld
Ja ik heb hem vorige week vrijdag opgehaaldJa ik heb ook 15november besteld, en een actie ook nix van gehoord...
Heb je de jouwe dan al?