Octavia III RS

@Ocatavia CW ook heb ik de maximale korting van 25 procent berekend , dan nog kom je op een bedrag van 78.75 per 14 dagen.
Als je meerdere keren op vakantie gaat is kopen goedkoper , wat betreft het nieuwste model heb jij gelijk.

Klopt aangezien ik 1x en soms 2 x per jaar op vakantie ga is huren voor mij interessanter, daarnaast heb ik niet zo heel veel ruimte om het huis om voor de overige 50 weken een Box op te slaan. Voor de kosten van 5 jaar huren zou je een nieuwe kunnen kopen, ik kies daar niet voor.

B.Stuurder

Forumguru
Geweldig die FL RS in de groene kleur
Echt jammer dat bij introductie van de O3 destijds de kleur race blue op iedere O3 te verkrijgen is want dat gaf de O2 RS toch wel cachet ten op zichte van de andere O2's
Hopelijk blijft dat groen voorbehouden aan de RS
Er zijn nog zat kleuren voorbehouden aan de RS, die blauwe kleur is behoorlijk populair en niet omdat het een RS kleur is. Een slimme beslissing dus, om deze kleur breder beschikbaar te maken. Al vind ik persoonlijk wel dat het geen gezicht is om met een O3 op stelten met 16" velgen in de kleur Race Blue te gaan rijden. Maar dat is persoonlijk dus en daarom wilde ik ook het exterieur van mijn auto anders hebben én redelijk wat power. Een standaard O3 had ik lekker in zwart of grijs genomen.

dirkie996

Forumguru
Er zijn nog zat kleuren voorbehouden aan de RS, die blauwe kleur is behoorlijk populair en niet omdat het een RS kleur is. Een slimme beslissing dus, om deze kleur breder beschikbaar te maken. Al vind ik persoonlijk wel dat het geen gezicht is om met een O3 op stelten met 16" velgen in de kleur Race Blue te gaan rijden. Maar dat is persoonlijk dus en daarom wilde ik ook het exterieur van mijn auto anders hebben én redelijk wat power. Een standaard O3 had ik lekker in zwart of grijs genomen.
"RS look-a-like" versie( lol);)

ertromp

Forumguru
Hier in NL helaas alleen het grijs wat voorbehouden is aan de RS dus om te spreken van zat kleuren ........ Helaas
Op de O2 was het gelukkig nog een kenmerkend onderscheid wat helaas vervaagd is door die keuze bij de O3

B.Stuurder

Forumguru
Hier in NL helaas alleen het grijs wat voorbehouden is aan de RS dus om te spreken van zat kleuren ........ Helaas
Op de O2 was het gelukkig nog een kenmerkend onderscheid wat helaas vervaagd is door die keuze bij de O3
Grijs en groen dus. En rood heb ik ook alleen nog op een RS gezien, maar dat is geen specifieke kleur. En zoals gezegd, dat blauw is gewoon een hele courante kleur en anders is er alleen dat saaie donkerblauw, terwijl veel andere merken ook een sprankelende blauwe kleur hebben op de "normale" modellen.

Bovenaan Onderaan