Octavia III RS

Ideaal die wind, dat scheelt nogal... lekker zuinig rijden zo met een rs.
360.jpg

Grappig dat je de greenscore ook op dat scherm hebt staan, dat heb ik niet. Is dat nieuwe software?
Ik weet niet of dat nieuw is, maar ik begrijp uit jou reactie dat de 2016 model dat niet heeft, er zit zelf nog een volledig greenscore scherm achter waar je het blaadje in het groot ziet met een staafgrafiek erbij.

Caby

Forumguru
Ik heb nog nooit op eco gereden, miss 1x om te kijken wat het verschil is maar kan me dat niet meer herinneren. Is niet prettig dat die elke keer ontkoppelt. Maar als het moet moet het he :-)

Ik heb wel iets anders gedaan, namelijk.. een nieuw setje velgen en banden gekocht voor de droge periodes en voor op de Nring :itwasntme:

Semi-slicks met 'treadwear 60' xD

leon-cupra

Forumguru
Ik rij veel snelwegen en als ik met de stroom mee rijd staat wel degelijk op eco en cruise, zou niet weten waarom je dat als vrs rijder niet zou moeten doen. Scheelt me brandstof en hard rijden lukt dan toch niet.
als je mee gaat met de flow, maakt het toch niet uit in welke modus je rijdt. Dan maakt eco stand ook niet uit. Het is eerder bij veel optrekken, stoppen, variabele snelheden dat eco zin heeft,.... Alhoewel ... Als de voet niet eco rijdt, brengt het ook niet op :D

als je mee gaat met de flow, maakt het toch niet uit in welke modus je rijdt. Dan maakt eco stand ook niet uit. Het is eerder bij veel optrekken, stoppen, variabele snelheden dat eco zin heeft,.... Alhoewel ... Als de voet niet eco rijdt, brengt het ook niet op :D

Maakt wel degelijk uit, eco en sport zijn zeker wel andere settings. als ik 100 rijdt met 3000 toeren of 100 met 1800 toeren

Bovenaan Onderaan