philippe bakker
Forumguru
In mijn ruime buurt nergens cash meer te betalen en dus mijn bankkaart zat in mijn andere jas
Is dat nou een STAATsieportret?Heb vandaag een mooie foto gehad van de overheid. Jammer dat ze er wel een stevige prijs voor moet betalen.
Heb vandaag een mooie foto gehad van de overheid. Jammer dat ze er wel een stevige prijs voor moet betalen.
Ik weet niet of dat nieuw is, maar ik begrijp uit jou reactie dat de 2016 model dat niet heeft, er zit zelf nog een volledig greenscore scherm achter waar je het blaadje in het groot ziet met een staafgrafiek erbij.Grappig dat je de greenscore ook op dat scherm hebt staan, dat heb ik niet. Is dat nieuwe software?
Nou ja, soms denk ik wel eens dat God wel eens wakker geschud mag worden. Maar da'sEco op een vRS, dat is als vloeken in de kerk
zit wss al heel de tijd dat de wereld bestaat pinten te drinken met Allah en consoortenNou ja, soms denk ik wel eens dat God wel eens wakker geschud mag worden. Maar da's
yup, als ik eco wou rijden had ik wel zo een lelijke prius gekochtEco op een vRS, dat is als vloeken in de kerk
Ik rij veel snelwegen en als ik met de stroom mee rijd staat wel degelijk op eco en cruise, zou niet weten waarom je dat als vrs rijder niet zou moeten doen. Scheelt me brandstof en hard rijden lukt dan toch niet.yup, als ik eco wou rijden had ik wel zo een lelijke prius gekocht
als je mee gaat met de flow, maakt het toch niet uit in welke modus je rijdt. Dan maakt eco stand ook niet uit. Het is eerder bij veel optrekken, stoppen, variabele snelheden dat eco zin heeft,.... Alhoewel ... Als de voet niet eco rijdt, brengt het ook niet opIk rij veel snelwegen en als ik met de stroom mee rijd staat wel degelijk op eco en cruise, zou niet weten waarom je dat als vrs rijder niet zou moeten doen. Scheelt me brandstof en hard rijden lukt dan toch niet.
als je mee gaat met de flow, maakt het toch niet uit in welke modus je rijdt. Dan maakt eco stand ook niet uit. Het is eerder bij veel optrekken, stoppen, variabele snelheden dat eco zin heeft,.... Alhoewel ... Als de voet niet eco rijdt, brengt het ook niet op
ja in sport ga je 12 lit + verbruiken. in eco met wat chance 8 lit. mijn vrouw haalt de 8 lit in D.Maakt wel degelijk uit, eco en sport zijn zeker wel andere settings. als ik 100 rijdt met 3000 toeren of 100 met 1800 toeren