Octavia III RS

B.Stuurder

Forumguru
Esc heb ik nog niet uitgezet maar de asr wel, dat scheelt een heleboel inhouden. In sport en met asr uit schiet hij meteen weg ook als je al rijd. En je hebt geen ingrijpende auto als hij bang is dat je ergens tegenaan gaat rijden.

Overigens was er vroeger helemaal geen esc en asr, je leerde gewoon de grenzen van de auto en die van jezelf ;)

leon-cupra

Forumguru
Esc heb ik nog niet uitgezet maar de asr wel, dat scheelt een heleboel inhouden. In sport en met asr uit schiet hij meteen weg ook als je al rijd. En je hebt geen ingrijpende auto als hij bang is dat je ergens tegenaan gaat rijden.

Overigens was er vroeger helemaal geen esc en asr, je leerde gewoon de grenzen van de auto en die van jezelf ;)
vind dat de vRS redelijk snel wegglijdt bij de voorste wielen bij beetje gek doen. Dus met alles uit is het nog erger. Vind ook met de dsg dat het moeilijker controleerbaar is dan met een manuele. Binnekort eens een dsg herprogammatie laten uitvoeren

Overigens vroeger was er geen 220pk in een modale gezinswagens. Met 60pk mocht je al tevreden zijn ;)

Rofffel

Forumguru
Welke knoppen kunnen daar allemaal geplaatst worden dan?
Misschien leuk om dit eens te modden naar een volledig paneeltje met alle extra's, behalve start-stop.. dat is gewoon de grootste onzin die ooit bedacht is.

B.Stuurder

Forumguru
Overigens vroeger was er geen 220pk in een modale gezinswagens. Met 60pk mocht je al tevreden zijn
Een jeugdvriend had een A Manta voorzien van een 6 cilinder Monza motor, geen ASR of ESC maar wel iets meer dan 60 pk. Maar inderdaad toen auto's meer pk kregen kregen ze ook ESC, of andersom?

Fmoon

Forumguru
Heb vandaag een mooie foto gehad van de overheid. Jammer dat ze er wel een stevige prijs voor moet betalen.

Bijlagen

• IMG_20170222_102851.png
    IMG_20170222_102851.png
    966,9 KB · Weergaven: 94

sandurtjuh

Forumguru
Leuk! Krijg je dat tegenwoordig ook al digitaal? Dan ben ik toch al lang niet meer 'geflitst' :maakmegek: Kun je dan ook meteen betalen? En nog belangrijker, was het heel duur?

Fmoon

Forumguru
Ja kan meteen aftikken. Heb het nog niet per post ontvangen. Maar ik zag de flitwagen gewoon staan maar dacht er gewoon 100 te mogen. Blijkt een poos geleden te zijn aangepast in 80. Ik reed 95 op cruisecontrol en ben geflits met 89. Gaat nog 3 correctie af dus krijg een bedrag voor 6km te hard. €45,- valt mee gelukkig.

Bovenaan Onderaan