leon-cupra
Forumguru
@B.Stuurder , kan ook perfect ingesteld worden op de columbus, maar met de vRS heb je de extra knop om het sneller te doen
Da's niks voor mij. Hij is bij mij nu extreem vies. Allemaal zand en troep op de matten, ergerlijk.Hij is nog proper nu
Handig@B.Stuurder , kan ook perfect ingesteld worden op de columbus, maar met de vRS heb je de extra knop om het sneller te doen
gebruik die eigenlijk heel weinig. De veiligheidsfuncties uitzetten is redelijk tricky, zeker met dit weerHandig
vind dat de vRS redelijk snel wegglijdt bij de voorste wielen bij beetje gek doen. Dus met alles uit is het nog erger. Vind ook met de dsg dat het moeilijker controleerbaar is dan met een manuele. Binnekort eens een dsg herprogammatie laten uitvoerenEsc heb ik nog niet uitgezet maar de asr wel, dat scheelt een heleboel inhouden. In sport en met asr uit schiet hij meteen weg ook als je al rijd. En je hebt geen ingrijpende auto als hij bang is dat je ergens tegenaan gaat rijden.
Overigens was er vroeger helemaal geen esc en asr, je leerde gewoon de grenzen van de auto en die van jezelf
Een jeugdvriend had een A Manta voorzien van een 6 cilinder Monza motor, geen ASR of ESC maar wel iets meer dan 60 pk. Maar inderdaad toen auto's meer pk kregen kregen ze ook ESC, of andersom?Overigens vroeger was er geen 220pk in een modale gezinswagens. Met 60pk mocht je al tevreden zijn
Dat is ook niet misselijk, 34 te hard behoud je hier in Nederland over het algemeen wel je rijbewijs.
Ik was zonder tankkaart weg dus moest ik verplicht op eco rijden . Marteling !!!! Bekijk bijlage 56842