Octavia VRS Black
Forumguru
Scheelt toch aardig dacht ik zo, helemaal als je een ritje frankrijk gaat doen
Ik denk gewoon bij Skoda eentje te kopen ? Kunnen ze hem er ineens opleggen. En ben ik ook eens in een Skoda garage binnen geweestVerschil met dakkoffer is niet echt heel groot. Ligt wel een beetje aan het spul wat je erop hebt. Ik heb verlaagde dragers en een Zenith koffer
Nog nooit van gehoord. Iets Nederlands ?Ik huur de boel altijd bij Topspace, allemaal Thule spul. Skibox XL piano zwart past genoeg in en heeft minder rijweerstand dan een bagagebox
Zit er wel aan te denken om verlaagde dakdragers te kopen waardoor het allemaal iets strakker op het dak ligt.
Dan zal ik daar eens navraag naar doen.Ik heb de Thule verlaagde dakdragers. Mooi systeem en super degelijk. Scheelt een flink aantal centimeters met de gewone dragers.
Ik vind voor 14 dagen een Thule Motion XL huren voor 105 euro niet echt goedkoop.
De koffer kost nieuw 489 euro denk dat je na 4 jaar best wel ruim 200 euro voor de dakkoffer terug krijgt.
Als je geen bergruimte hebt is het natuurlijk een mooi alternatief , misschien heb ik het mis maar zo denk ik erover.
Grt Bart