Octavia III RS

vleier

Forumguru
Grijs en groen dus. En rood heb ik ook alleen nog op een RS gezien, maar dat is geen specifieke kleur. En zoals gezegd, dat blauw is gewoon een hele courante kleur en anders is er alleen dat saaie donkerblauw, terwijl veel andere merken ook een sprankelende blauwe kleur hebben op de "normale" modellen.

De kleur kan vast wel aangevinkt worden. Maar mensen hier in nl zijn gewoon behoudend met de kleur. Zwart wit en grijs zijn de normale kleuren hier. In duitsland zie je al veel meer velle kleuren op de autos

Tuner111

Forumguru

De Rode of de blauwe
540b039671ec3962ab6727621e7081fe.png

Caby

Forumguru
Nja de nieuwe octavia begint mij meer en meer te bekoren. Eerste keer dat ik em zag dacht ik van nee... die koplampen zijn een afknapper. Maar hoe meer je het ziet, hoe meer het begint aan te spreken..

Tuner111

Forumguru
Nja de nieuwe octavia begint mij meer en meer te bekoren. Eerste keer dat ik em zag dacht ik van nee... die koplampen zijn een afknapper. Maar hoe meer je het ziet, hoe meer het begint aan te spreken..

ik heb juist het zelfde :) hoe meer ik het zie hoe liever ik het zie

B.Stuurder

Forumguru
Droopy face :deuk:. Nee ik vind het niks, inderdaad de RS gaat nog maar die zal niet veel verkocht worden. Als ik om me heen kijk is het overgrote deel van de Octavia's greenline of Ambition, zo goedkoop mogelijk. Niks LED koplampen.

wachma

Actief lid
ik kan er ook maar niet aan wennen. Had ik mijn rs nu moeten kopen had ik zeker voor een ander merk gegaan..

Fmoon

Forumguru
Ben benieuwd hoelang dit in productie zal blijven of hoe snel de O4 gaat komen. In CZ is het volk ook niet blij met deze neus als ik Facebook bekijk.

Bovenaan Onderaan