Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Naar die filmpjes kan je idd heel de dag luisteren. Grappig is wel in dat laatste filmpje dat je absoluut geen S2 verwacht puur afgaande op het geluid :deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Bael

Forumguru
@Daels
stap 1:
DSG in Sport zetten of s stand

Stap 2:
Tractie controle in sport zetten

Stap 3:
Voet op de rem

Stap 4:
Voet op de gas zetten en vol gas geven (andere voet op de rem houden)

Stap 5:
Voet van de rem

Stap 6:
Genieten van je lancering ! :D

Met mijn RS nog niet geprobeerd, al vrees ik wel voor de teleurstelling door te spinnen, met mijn golf gebruikte ik dat regelmatig, dikwijls gaan sprinten zelfs bij nat wegdek niet te stoppen zonder wheelspin :yeah:

Tuner111

Forumguru
Met mijn RS nog niet geprobeerd, al vrees ik wel voor de teleurstelling door te spinnen, met mijn golf gebruikte ik dat regelmatig, dikwijls gaan sprinten zelfs bij nat wegdek niet te stoppen zonder wheelspin :yeah:

het gekke is als je de elektronica afzet hij minder door spint.. al meerdere keren geprobeerd :D

• Leuk
Waarderingen: Bael

B.Stuurder

Forumguru
Weet ik, maar wil eerst eens kijken of het beter is met die van 15mm die ik nog liggen heb bij m'n 18" winterset, zoniet komt er 10 mm tussen. Ze zijn idd 8,5j en et 47 maar komen teveel naar binnen zonder spacers, trekt op niks zonder, zodoende... ;)
Dat scheelt dan 2 punten op de ET met mij. Ik vind ze bij mij niet zo heel diep vallen. Misschien omdat mijn auto 15 mm lager is?
achter.jpg voor.jpg

Joske

Forumguru
Alééé Corné, wat gij nu zegt! :deuk:

K L O T E -keuring is het !

maar ik denk ook over spacers na........... zal zoveel beter staan! :pieker:

en dan gaan keuren op winterallseasonbanden é :D

Bovenaan Onderaan