Er is ook zo ongelofelijk veel keus........ je blijft mooie tegenkomen.Deze morgen de zomerset besteld!( na lang twijfelen)
Het is de AEZ Raise geworden icm Michelin pilot sport 4 banden. Daarnaast nog een spacertje achter zodat we niet moeten onderdoen voor de achteras van de facelift Bekijk bijlage 57598 Bekijk bijlage 57599
Hier nog 1 dan
@Daels
stap 1:
DSG in Sport zetten of s stand
Stap 2:
Tractie controle in sport zetten
Stap 3:
Voet op de rem
Stap 4:
Voet op de gas zetten en vol gas geven (andere voet op de rem houden)
Stap 5:
Voet van de rem
Stap 6:
Genieten van je lancering !
Met mijn RS nog niet geprobeerd, al vrees ik wel voor de teleurstelling door te spinnen, met mijn golf gebruikte ik dat regelmatig, dikwijls gaan sprinten zelfs bij nat wegdek niet te stoppen zonder wheelspin
Weet ik, maar wil eerst eens kijken of het beter is met die van 15mm die ik nog liggen heb bij m'n 18" winterset, zoniet komt er 10 mm tussen. Ze zijn idd 8,5j en et 47 maar komen teveel naar binnen zonder spacers, trekt op niks zonder, zodoende...Mooie velgen @boontjeRS , als ze 8,5j zijn dan is 10 mm aan elke kant ook al genoeg.
Dat scheelt dan 2 punten op de ET met mij. Ik vind ze bij mij niet zo heel diep vallen. Misschien omdat mijn auto 15 mm lager is?Weet ik, maar wil eerst eens kijken of het beter is met die van 15mm die ik nog liggen heb bij m'n 18" winterset, zoniet komt er 10 mm tussen. Ze zijn idd 8,5j en et 47 maar komen teveel naar binnen zonder spacers, trekt op niks zonder, zodoende...
Mag dat in belgie ? Mijn banden centrale zegt van niet ???Voila, m'n zomervelgjes zitten er ook al onder zie!
Vooraan zonder spacers en achteraan met spacers van 2 cm, maar ga ze vervangen door 1,5 cm, langere bouten zijn besteld. Komt net iets teveel buiten de wielkast achter. Bekijk bijlage 57680 Bekijk bijlage 57679
Mag dat in belgie ? Mijn banden centrale zegt van niet ???
Dus mag het nietAls ze er met de periodieke keuring maar niet op zitten is het geen probleem hoor
Dus mag het niet