Octavia III RS

boontjeRS

Forumguru
Dat scheelt dan 2 punten op de ET met mij. Ik vind ze bij mij niet zo heel diep vallen. Misschien omdat mijn auto 15 mm lager is?
Bekijk bijlage 57688 Bekijk bijlage 57689
Ivm keuring haal ik ze er simpelweg van tussen.
Mn rs is met eibach op maat dus ongeveer 3cm lager dan een standaard onderstel. Kan ik nog overal in en uitrijden nu. (Ondergrondse parkeergarage enz.)

Als ze er met de periodieke keuring maar niet op zitten is het geen probleem hoor ;)

CDK

Forumguru
Alééé Corné, wat gij nu zegt! :deuk:

K L O T E -keuring is het !

maar ik denk ook over spacers na........... zal zoveel beter staan! :pieker:

en dan gaan keuren op winterallseasonbanden é :D
Ik heb nog spacers liggen dacht ik...... zal ik ze meebrengen zaterdag?

philippe bakker

Forumguru
Ik rijd nu al mijn velgen naar de zak tegen stoepranden dus spacers lijkt voor mij niet slim ondanks ik dat wel mooi vind. Zo'n verlaging zou iknog wel overwegen. Maar vluchtheuvels ??? Want die durf ik rap pakken

Bael

Forumguru
Ik rijd nu al mijn velgen naar de zak tegen stoepranden dus spacers lijkt voor mij niet slim ondanks ik dat wel mooi vind. Zo'n verlaging zou iknog wel overwegen. Maar vluchtheuvels ??? Want die durf ik rap pakken

Kwa hoogte zijn de meeste vluchtheuvels geen probleem durft soms wel eens te schuren maar dat is maar plastiek..
Je snelheid op een vluchtheuvel moet je wel aanpassen anders smak je de wagen zeker tegen de grond.
Maar alles hangt natuurlijk af wat voor verlaging je neemt, neem je vaste veren is dat geen enkel probleem bij Schroefset kan je lager maar moet je meer opletten, maar des te meer bochtplezier dan :thumbsup:

B.Stuurder

Forumguru
Ligt dat aan hoe ver je wielen uitsteken of....? ;)
Ik gebruik bij fileparkeren zo veel mogelijk de parkeerassistent, want die zorgt voor voldoende afstand tot de stoeprand.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ligt dat aan hoe ver je wielen uitsteken of....? ;)
Ik gebruik bij fileparkeren zo veel mogelijk de parkeerassistent, want die zorgt voor voldoende afstand tot de stoeprand.

Er zitten ook gewoon spiegels op zo'n Octavia toch? Lijkt me niet heel moeilijk om 15 cm bij de stoeprand vandaan te blijven :)

sandurtjuh

Forumguru
Kan idd met VCDS als je geen memory functie op je bestuurdersstoel hebt. Knopje op rechtse spiegel en hij draait een stukje omlaag. Enige minpunt is dat hij niet altijd weer op de goede hoogte terugkomt (ene keer wel, andere keer niet) waardoor je naar de grond blijft kijken (of gewoon je spiegel zelf kantelen als je gaat parkeren :D ).

Bovenaan Onderaan