Octavia III RS

leon-cupra

Forumguru
Ik ben er naartoe gevlogen boenk op de rem tot ik ernaast reed. Dan mijn hand opgestoken en op de gas gestampt tot 200+ maar hij kwam ni mee. Ne verstandige kerel dus :)
op dat stuk kunnen ze moeilijk flitsen zeker? Als ik naar mijn ouders rijd en daar passeer om de afrit temse te nemen, is het ook wel telkens +180. :D

sandurtjuh

Forumguru
In plaats van gisteren naar de meeting te gaan, stond mijn afspraak bij JM Tuning. Btw, mocht je het niks vinden of te sjonnie vinden, prima. Ik ben er blij mee. :deuk:

Een op maat gemaakte uitlaat met klep. In geopende toestand: Heerlijk knallen, schakelen en napruttelen. In gesloten toestand: voorzichtig sportief met veel blaasgeluid. En het belangrijkste: niet meer doen alsof je een Prius onder je kont hebt zitten qua geluid!

Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
In plaats van gisteren naar de meeting te gaan, stond mijn afspraak bij JM Tuning. Btw, mocht je het niks vinden of te sjonnie vinden, prima. Ik ben er blij mee. :deuk:

Een op maat gemaakte uitlaat met klep. In geopende toestand: Heerlijk knallen, schakelen en napruttelen. In gesloten toestand: voorzichtig sportief met veel blaasgeluid. En het belangrijkste: niet meer doen alsof je een Prius onder je kont hebt zitten qua geluid!

mooie sound wel :) !

Bovenaan Onderaan