philippe bakker
Forumguru
Met zwart achtige velgen ?zilvergrijze vRS met iemand die reed als een bompa? Dan was het mijn broer
Met zwart achtige velgen ?zilvergrijze vRS met iemand die reed als een bompa? Dan was het mijn broer
heeft zilvere wintervelgen maar wast deze tijdens de winter niet af, dus ze kunnen wel zwartachtig uitzienMet zwart achtige velgen ?
Ik ben er naartoe gevlogen boenk op de rem tot ik ernaast reed. Dan mijn hand opgestoken en op de gas gestampt tot 200+ maar hij kwam ni mee. Ne verstandige kerel dus
hier in het dorp rijden er nog een stuk of 4 rond maar zijn bijna allemaal diesels (bedrijswagens)Ik zie er eigenlijk nooit. Maar nu wel eentje dus me happy
Nog ne toffe firmawagen dan !hier in het dorp rijden er nog een stuk of 4 rond maar zijn bijna allemaal diesels (bedrijswagens)
Of gewoon OP de stoeprand gaan staan. Niet elegant geparkeerd maar wel veilig voor de velgen!Er zitten ook gewoon spiegels op zo'n Octavia toch? Lijkt me niet heel moeilijk om 15 cm bij de stoeprand vandaan te blijven
op dat stuk kunnen ze moeilijk flitsen zeker? Als ik naar mijn ouders rijd en daar passeer om de afrit temse te nemen, is het ook wel telkens +180.Ik ben er naartoe gevlogen boenk op de rem tot ik ernaast reed. Dan mijn hand opgestoken en op de gas gestampt tot 200+ maar hij kwam ni mee. Ne verstandige kerel dus
dat hangt er bij mij wel op alleszinsHing er geen reclameplaathouder op van imschoot?
mijn broer werkt idd bij imschoot, al een jaar of 13.dat hangt er bij mij wel op alleszins
werkt je broer daar niet of heb ik dat nu verkeerd op?
In plaats van gisteren naar de meeting te gaan, stond mijn afspraak bij JM Tuning. Btw, mocht je het niks vinden of te sjonnie vinden, prima. Ik ben er blij mee.
Een op maat gemaakte uitlaat met klep. In geopende toestand: Heerlijk knallen, schakelen en napruttelen. In gesloten toestand: voorzichtig sportief met veel blaasgeluid. En het belangrijkste: niet meer doen alsof je een Prius onder je kont hebt zitten qua geluid!
Ik zal hem eens op de brug zetten en foto maken. Klep zit naast de demper en vanuit daar 2 buizen naar achteren. Heb dus ook maar 1 demper, ipv 2.Bruut hoor. Dat haalt mijn Milltek niet hahah.
Waar zit de klep (pen) ongeveer?
Ik ookVind ik leuk @sandurtjuh
Ben benieuwd hoe mijn 4 pittertje straks knettert
Ik zal hem eens op de brug zetten en foto maken. Klep zit naast de demper en vanuit daar 2 buizen naar achteren. Heb dus ook maar 1 demper, ipv 2.