Caby
Forumguru
Nee geen weerstand ,,plug & play,,
Zijn die ook van het merk x-line zoals jouw andere leds? Geen flikkeringen ondervonden?
Nee geen weerstand ,,plug & play,,
Zijn die ook van het merk x-line zoals jouw andere leds? Geen flikkeringen ondervonden?
Geen idee, is zelfs nog niet te configureren op de site van Skoda.bewanneer komen de belgische prijzen voor de facelift RS eindelijk on line ?
wanneer komen de belgische prijzen voor de facelift RS eindelijk on line ?
Voor een goed uitgeruste combi, zit je toch snel aan 38 à 39000€.reken op een mooi uitgeruste rs op een 36.000 euro..
Voor een goed uitgeruste combi, zit je toch snel aan 38 à 39000€.
Ik heb toch de indruk dat de prijzen ook 'n "facelift" gekregen hebben.
Ik zeg niet dat ik dit betaald heb ervoor. Maar als je één samenstelt met opties, zit je vlug aan dit bedrag. Korting krijg je sowieso, maar hoeveel hangt van verschillende factoren af. Is er al dan niet 'n overname, hoeveel nieuwe wagens kocht je reeds bij 'm....enz.ik denk dat je garage niet genoeg gegeven heeft dan eerder
Ik zeg niet dat ik dit betaald heb ervoor. Maar als je één samenstelt met opties, zit je vlug aan dit bedrag. Korting krijg je sowieso, maar hoeveel hangt van verschillende factoren af. Is er al dan niet 'n overname, hoeveel nieuwe wagens kocht je reeds bij 'm....enz.
Maar kortingen zijn sowieso groter bij uitloopmodellen, dan bij 'n nieuw gelanceerd model
De race blue's zijn dan weer de knapste (in mijn ogen)
Das al de 2de RS dat de west Vlaamse politie bijeen crasht....Op 25 meter van mijn deur gebeurd
https://nieuws.vtm.be/binnenland/politiewagen-van-50000-euro-crasht
Op 25 meter van mijn deur gebeurd
https://nieuws.vtm.be/binnenland/politiewagen-van-50000-euro-crasht
Als ik soms zie hoe ze bij ons met hun combi's de hoek omvliegen, Mogen ze blij zijn dat er tegenwoordig esp bestaat.beter dat de flikken van zo een wagens afblijft. ze kunnen er toch niet met rijden
De mijne ook. Heel misschien moet ik hem vanaf mei af en toe buiten zetten want dan gebeuren er hier lichte verbouwingenMijn wagen staat lekker droog in een garage