Octavia III RS

dirkie996

Forumguru
wanneer komen de belgische prijzen voor de facelift RS eindelijk on line ?
Geen idee, is zelfs nog niet te configureren op de site van Skoda.be
Maar dat heeft me niet tegen gehouden om al op 17/03/2017 één te configureren en te bestellen bij m'n dealer. Zoals afgesproken met hem, gaf hij mij direct 'n seintje wanneer hij de prijzen had van de wagen en z'n opties.
Dus voor meer info moet je bij de dealer zijn.

dirkie996

Forumguru
ik denk dat je garage niet genoeg gegeven heeft dan eerder :D
Ik zeg niet dat ik dit betaald heb ervoor. Maar als je één samenstelt met opties, zit je vlug aan dit bedrag. Korting krijg je sowieso, maar hoeveel hangt van verschillende factoren af. Is er al dan niet 'n overname, hoeveel nieuwe wagens kocht je reeds bij 'm....enz.
Maar kortingen zijn sowieso groter bij uitloopmodellen, dan bij 'n nieuw gelanceerd model

Tuner111

Forumguru
Ik zeg niet dat ik dit betaald heb ervoor. Maar als je één samenstelt met opties, zit je vlug aan dit bedrag. Korting krijg je sowieso, maar hoeveel hangt van verschillende factoren af. Is er al dan niet 'n overname, hoeveel nieuwe wagens kocht je reeds bij 'm....enz.
Maar kortingen zijn sowieso groter bij uitloopmodellen, dan bij 'n nieuw gelanceerd model

tuurlijk dat weet ik, maar toch. ik weet wat ze mogen geven ;) wat en hoe weid ik me liever niet over uit :D

dirkie996

Forumguru
beter dat de flikken van zo een wagens afblijft. ze kunnen er toch niet met rijden :D
Als ik soms zie hoe ze bij ons met hun combi's de hoek omvliegen, Mogen ze blij zijn dat er tegenwoordig esp bestaat.
Anders lag er nu en dan 'n combi op z'n zij.:maakmegek:.
Met de anonieme superb of Octavia van hen, gaat dit stukken beter, maar alles heeft natuurlijk z'n grenzen:D

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan