B.Stuurder
Forumguru
De snelste Octavia ooit? Zal toch niet, ik heb in St Niklaas wel snellere gezien
Lijken wel 20" velgen onder te zitten op de afbeelding.
Lijken wel 20" velgen onder te zitten op de afbeelding.
De snelste Octavia ooit? Zal toch niet, ik heb in St Niklaas wel snellere gezien
ja dat denk ik ook want chippen en je komt zonder moeite een heel pak boven de 300 pkdat is zeker waar ! maar mss de snelste standaard rs
Raar dat dit zoveel kan verschillen per land. Eerst was ie te configureren in DE, dan FR en LUX en Zwitserland. Een hele poos daarna pas in België. Ik heb de mijne bested op 17/03/2017 bij de dealer, maar ie was pas enkele weken later te configureren op Skoda.be .Wanneer zou de OIII RS op skoda.nl te configureren zijn? laat wel lang op zich wachten
Er worden bijna geen RS'en verkocht in Nederland omdat die daar door de Taxen en bijtelling rete duur is en onbetaalbaar voor simpele mensen zoals wij Skoda mensen zijnRaar dat dit zoveel kan verschillen per land. Eerst was ie te configureren in DE, dan FR en LUX en Zwitserland. Een hele poos daarna pas in België. Ik heb de mijne bested op 17/03/2017 bij de dealer, maar ie was pas enkele weken later te configureren op Skoda.be .
Misschien worden er in Nederland minder RS'en verkocht, en zodoende wordt ie later gelanceerd ten voordele van de business uitvoeringen?
Standaard wordt ie daar wel kaal geleverd. Daarom zulke lage basisprijzen in vergelijking met BE
Zijn er dan qua 2.0tsi motoren, verschillen in hardware of zou er enkel softwarematig verschillen zijn?Ik kan nog wel niet vinden of er de ,, is38,, op staat of niet, en welk type motor erin steekt, indien wel zou dit betekenen dat de ,,245,, versie een dichtgenepen R is zonder de 4x4 ,
Die is hier in BE ook al sedert eind maart te bestellen. Ik wacht op de mijneKlopt, maar het plaatje is een FL model!
Zijn er dan qua 2.0tsi motoren, verschillen in hardware of zou er enkel softwarematig verschillen zijn?