Octavia III RS

sandurtjuh

Forumguru
Oh op die manier ja. Ik snap hem.

Geen nare geluiden in de auto?
Geen resonantie met klep dicht voor zover ik tot nu toe gemerkt heb. Met klep open hier en daar wel als je terugschakelt, maar ik verwacht niks anders zonder dempers :deuk: Mocht het nu echt storen, kan ik wel gewoon teruggaan om er alsnog kleinere dempertje tussen te zetten. Maar relatief gezien is de uitlaat echt klein geworden. Hierbij een foto waar hij bijna klaar was. Alleen nog een t splitsing met 2 buizen naar de sierpotjes. En die eerste demper is dus verwijderd omdat het teveel dempte.

Edit: Ik zal morgen even foto uploaden, via telefoon gaat het niet (te groot).

Fmoon

Forumguru
Ik heb enkel een resonator in de auto bij exact 130km/u. Ga ik op 129 of 131 zitten dan is het weg. Verder nergens last van ook.

sandurtjuh

Forumguru
Hierbij de foto tijdens het passen en meten.
De middendemper is er al weer af en achter (vooraan op de foto dus) is de een T-splitsing met 2 buizen naar achteren toe. Zodra ik een keer op de brug sta (misschien komend weekend) zal ik nog een foto plaatsen van het geheel.

skoda_rvs_uitlaat.jpg

Caby

Forumguru
Ik heb net een aanpassingske gedaan maar ik ben er niet zo gerust in.
Ik heb namelijk de standaard halogeen stadslichten (w5w/t10) vervangen door blauwe leds. Ik vind het resultaat wel mooi maar ik denk dat er veel mensen gaan zijn die in hun achteruitkijkspiegel zullen kijken en denken.. oei, undercover agent achter mij.. even vertragen en aan de kant.
Het linker rijvak is van mij :yeehaa:

Nee even serieus, zoals je kan zien op de foto's valt het niet heel erg op als de dimlichten aan staan. Als ze uit zijn valt het misschien te fel op. Wat denken jullie? :thinking:

Foto%2027-03-17%2019%2044%2046.jpg

Links originele halogeen, rechts blauwe led.

UPLOAD%20RECHT.jpg

Foto%2027-03-17%2019%2046%2004.jpg

Met dimlichten aan.

boontjeRS

Forumguru
Denk eerder dat de flikken u aan de kant gaan zetten. Als het enen is die hem keer wil bewijzen dat "hij" het voor het zeggen heeft :lezen:. Want tegenwoordig moet je niet veel verwachten van vriendelijk zijn van die kastaars. :maakmegek:

• Leuk
Waarderingen: Caby

Caby

Forumguru
Ja daarom ben ik er dus niet gerust in. Heb ik niet vermeld in men vorige post maar ik denk idd dat ik er niet lang mee zal kunnen rondrijden omdat het een te hoog 'politie-gehalte' heeft.

B.Stuurder

Forumguru
Het is wel blauw, maar wie niet waagt die niet wint @Caby. als je wordt aangehouden kun je net doen of je gek bent en het uitzetten met de belofte het aan te passen.

• Leuk
Waarderingen: Caby

leon-cupra

Forumguru
Denk dat er ook nog redelijke boetes op staan. Als je het aan de stok hebt met ne vieze pee, zal je er niet vanaf komen met een verwittiging :nono:

Goofy@5E

Forumguru
@Caby persoonlijk vind ik ze te blauw, niet dat het niet mooi is he, maar vrees dat je de arm der wet ermee gaat zen aandacht trekken, steek er witte van 6000k , hebben ook een blauwe schijn maar minder extreme, ....heb ze namelijk steken, staat ergens een foto in men topic van. Zie #39

Caby

Forumguru
Dank je voor de tip. Ziet er niet slecht uit! Heb je er een weerstand moeten tussengooien voor foutmeldingen?

CDK

Forumguru
@Caby, in NL zijn ze daar heel streng op, zal in België niet anders zijn denk ik. Zou het risico niet willen lopen, je gaat er niet met een waarschuwing vanaf komen.

Bovenaan Onderaan