B.Stuurder
Forumguru
ik ga stuk.Dan rijd jij als een bomma
Ik kom echt niet onder de 12 liter/100 km. Maar benzine is dan ook gratisssss
ik ga stuk.Dan rijd jij als een bomma
Dus als jij zegt dat je kalm rijdt en 7,5 haalt kun je je voorstellen om 6.7 te halen ? Dan rijdt mishmash toch als een bomma he. Als ik zo zou rijden dat ik 6 of 7 lit met mijn rs zou verbruiken dan stampte ik hem buiten en kocht een Dacia Sandero 1.5 dciGisteren bij het oprijden dvx 60 km normaal tot kalm zat ik met een gemiddeld verbruik van 7.5 bij het naar huis rijden iets meer ge rst en gespeeld met een masaratie op de ring rond bxl kwam men gemiddelde verbruik op 10.5
Aja ivm die masaratie. ......kwam een beetje te kort....
In de spits wil het sowieso niet opschieten. Heeft geen zin om dan de hele tijd te accelereren en remmenDan rijd jij als een bomma
Ik niet maar mishmash hierboven wel. Ikzelf heb genoeg 7 lit gehaald op vakantie in eco en dan op acc. En mooi op 130 zetten@philippe bakker 6,7 lt zie ik echt wel niet in hoe je daaraan komt, zelfs niet in Eco, bij mij toch niet
Ik niet maar mishmash hierboven wel. Ikzelf heb genoeg 7 lit gehaald op vakantie in eco en dan op acc. En mooi op 130 zetten
En daarom dat een RS een vreemde keuze is danBewijs! Van net onder Amsterdam naar Den Bosch. Verbruik lag op 6.5 zelfs en snelheid rond 100 gemiddeld, maar ik was verkeerd gereden en moest een half bedrijventerrein afspeuren naar een parkeerplaats. Overigens ook grote stukken 130+ gereden.
Maar als je zelf de benzine moet betalen, doe je wat rustiger aan als het kan
KW streetcomfort rijdt geweldig Philippe, een echte aanrader, ga je je niet beklagenEs benieuwd in augustus met de KW streetcomfort er dan op
Da meent ge ni, sebiet verbruik ik met mijn mazoutstoof nog meer dan gijHelaas, fout gegokt . TSI
Maar als je zelf de benzine moet betalen, doe je wat rustiger aan als het kan
nee hoorAls je 30000km p/j gaat stampen wordt het wel een hele dure hobby