Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
Awel omdat ik weet dat ze daar durven staan was ik aan het inhouden. Op mijn teller reed ik 55 ik denk ok he.... en ja als ik gehaast ben staat daar een 1 voor

Rallye

Forumguru
Ga er maar vanuit dat die 63 de werkelijke snelheid was en dat die correctie enkel is om gezeur te vookomen.

leon-cupra

Forumguru
Bebouwde kom als straten met volk in Neen maar er zijn hopen stukken baan die de overheid plots 50 heeft gemaakt om god weet waarom en waar niks bebouwing te zien is en ja .....
om gek van te worden. Hier in de streek ook zo redelijk wat banen. Onlangs isnde weg die ik dagelijks neem en waar je vlot kan rijden zonder gevaarlijk te zijn in eerste instantie van 90 naar 70 en nu onlangs naar 50.

T is ermee dat mijn volgende terug minder vermogen mag zijn. Je kan het toch nergens meer gebruiken. En gebruik je het, is de kans op rijbewijs kwijt heel groot (zonder gevaarlijk te doen).

• Leuk
Waarderingen: Arco

philippe bakker

Forumguru
om gek van te worden. Hier in de streek ook zo redelijk wat banen. Onlangs isnde weg die ik dagelijks neem en waar je vlot kan rijden zonder gevaarlijk te zijn in eerste instantie van 90 naar 70 en nu onlangs naar 50.

T is ermee dat mijn volgende terug minder vermogen mag zijn. Je kan het toch nergens meer gebruiken. En gebruik je het, is de kans op rijbewijs kwijt heel groot (zonder gevaarlijk te doen).
Acc he

• Leuk
Waarderingen: Arco

leon-cupra

Forumguru
@philippe bakker , wat ben je met ACC en 220pk als je maar 50 mag?
Bedoeling was met zo'n wagen om het vermogen te kunnen benutten, maar spijtig genoeg steekt de wegcode daar een stokje voor (wisten we eigenlijk wel op voorhand, maar +200pk sprak tot de verbeelding als je steeds met -200pk gereden hebt ;))

leon-cupra

Forumguru
ik rijd toch meer leuke snelheden dan dat ik 50 rijd se
met telkens het gevaar om je rijbewijs kwijt te zijn. Heb er geen probleem mee om eensceen boete te betalen maar mijn rijbewijs kwijt zijn voor een paar weken ....:nailbiting:
En vrees, als ze mij ooit serieus pakken, dat het niet voor een paar weken is maar minimaal maand of twee. Rij ook regelmatig leuke snelheden maar het is toch steeds van "hopelijk stonden ze daar niet want anders ...."

B.Stuurder

Forumguru
Nou al rijd je niet te hard, krijg je evengoed een prent.
Twee dagen geleden aangehouden door agent in een burgerwagen. Ik zat me al te irriteren, omdat die kerel maar links bleef rijden, op gegeven moment komen er twee wegen samen, waar je dus kan invoegen en inhalen. Dus ik naar links, even gas erop en terug naar 110 toen ik het rijtje van 3 auto's voorbij was. Zie ik in mijn spiegel die Golf paniekerig naar rechts en weer naar links gaan, mij inhalen en ja hoor, Politie volgen.
Ben ik volgens meneer agent over het stukje doorgetrokken streep gereden aan het einde van de "taartpunt" die je hebt bij het samenkomen van twee snelwegen. Tja, zijn woord tegen het mijne, maar wel €200 + boete! En dan niet op snelheid dus, want het ging wel te hard natuurlijk, maar te kort om te meten. Hij zei nog, volgens mij trok je door tot 150 - 155, maar dat ga ik niet bevestigen natuurlijk. Ik denk dat het nog wel wat sneller was, maar héél kort dus.

Dus je bent nooit veilig, ze vinden wel wat. Tegen flitsers heb ik Flitsmeister en word ik steevast gewaarschuwd, maar tegen dit soort flippo's bestaat geen app.
En het zure is, dat ik moet rijden voor mijn werk, dus als er boetes nodig zijn volgens onze regering, dan ben ik de Sjaak, ze vinden wel wat, óók als je niet te hard rijd. :mad:

Oh ja, mijn auto viel ook op, zei hij. Hoe komt ie erbij? Hij vond hem wel mooi, maar daar heb ik niks aan natuurlijk.

philippe bakker

Forumguru
Nou al rijd je niet te hard, krijg je evengoed een prent.
Twee dagen geleden aangehouden door agent in een burgerwagen. Ik zat me al te irriteren, omdat die kerel maar links bleef rijden, op gegeven moment komen er twee wegen samen, waar je dus kan invoegen en inhalen. Dus ik naar links, even gas erop en terug naar 110 toen ik het rijtje van 3 auto's voorbij was. Zie ik in mijn spiegel die Golf paniekerig naar rechts en weer naar links gaan, mij inhalen en ja hoor, Politie volgen.
Ben ik volgens meneer agent over het stukje doorgetrokken streep gereden aan het einde van de "taartpunt" die je hebt bij het samenkomen van twee snelwegen. Tja, zijn woord tegen het mijne, maar wel €200 + boete! En dan niet op snelheid dus, want het ging wel te hard natuurlijk, maar te kort om te meten. Hij zei nog, volgens mij trok je door tot 150 - 155, maar dat ga ik niet bevestigen natuurlijk. Ik denk dat het nog wel wat sneller was, maar héél kort dus.

Dus je bent nooit veilig, ze vinden wel wat. Tegen flitsers heb ik Flitsmeister en word ik steevast gewaarschuwd, maar tegen dit soort flippo's bestaat geen app.
En het zure is, dat ik moet rijden voor mijn werk, dus als er boetes nodig zijn volgens onze regering, dan ben ik de Sjaak, ze vinden wel wat, óók als je niet te hard rijd. :mad:

Oh ja, mijn auto viel ook op, zei hij. Hoe komt ie erbij? Hij vond hem wel mooi, maar daar heb ik niks aan natuurlijk.
Gij agressieve zot :). Ik heb dus nog nooit een anonieme flik tegengekomen. Ofwel rijd ik echt wel verantwoordelijk ofwel gewoon te rap

Bovenaan Onderaan