philippe bakker
Forumguru
Was jij dat met dat golfje met 250 pk da hier es een filmpje had gepost ? Kunt die es naast mekaar zetten want das ongeveer evenveel vermogen.Serieus snel voor 245 pk!
Was jij dat met dat golfje met 250 pk da hier es een filmpje had gepost ? Kunt die es naast mekaar zetten want das ongeveer evenveel vermogen.Serieus snel voor 245 pk!
Want geloof me daar heeft geen enkele RS zelfs niet een gechipte kans tegenM'n eerste sprintje was een teleurstelling. Jongeman met Mercedes A, waarop A45 - AMG stond en met 4 uitlaten, kwam links van mij staan. Ik dacht, dit wordt hier 'n afgang. Maar ja niet geschoten, altijd mis, hé.
Het licht sprong op groen, en tot mijn verbazing, reed ik die helemaal zoek. Eventjes verder ingehouden aan het volgende verkeerslicht, en ja hoor, aan de schijfremmen was het te zien, een pseudo AMG.( misschien een 1.6)
Ja, dat weet ik. De laatste versie heeft iets van 381pk, geloof ik? Dat is meer de klasse van Ford Focus RS, Audi RS3.Want geloof me daar heeft geen enkele RS zelfs niet een gechipte kans tegen
Ik heb vandaag onderhoud 60000 km laten uitvoeren, kostprijs 368€, remblokken kunnen volgens garage nog gemakkelijk 30000 km mee.Even iets anders: heb 420€ betaald voor een 30.000km onderhoud, inclusief nieuwe remblokken voor. Is dat ok?
RS 230 bj 2016
M'n eerste sprintje was een teleurstelling. Jongeman met Mercedes A, waarop A45 - AMG stond en met 4 uitlaten, kwam links van mij staan. Ik dacht, dit wordt hier 'n afgang. Maar ja niet geschoten, altijd mis, hé.
Het licht sprong op groen, en tot mijn verbazing, reed ik die helemaal zoek. Eventjes verder ingehouden aan het volgende verkeerslicht, en ja hoor, aan de schijfremmen was het te zien, een pseudo AMG.( misschien een 1.6).
Foei, zo'n rijstijl, en dat op m'n leeftijd. Dit komt door de RS, denk ik
Ik heb nu al moe geprobeerd om deftig in launch control te vertrekken en dat lukt maar niet op een fatsoenlijke manier. Ik dacht ik ga es proberen of ik het dan wel kan bij mijne collega zijn c43 amg en ja se vanzelf ! En wat goed werkt dat daar. Ik heb dan ook hem es laten proberen bij de RS en Neen se. Zijn er hier waar dat echt magnifiek bij lukt ?
Ja, dan is je nieuwe bolide 1 maand "oud" en heeft ie al 1350kmNee zeg! Gelukkig heb je in ieder geval 'een' verdachte en sta je niet met lege handen. Maar tjonge, wat zuur zeg!
Ja, dat zal er eentje worden die z'n testen voor zijn pril rijbewijs mag opnieuw doen.das echt k*t !
maar kan allemaal wel nog gemaakt worden. gelukkig weet je wie het is